Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 934972

Upravljanje zadovoljstvom klijenata


Vranešević, Tihomir; Pandža Bajs, Irena; Mandić, Miroslav
Upravljanje zadovoljstvom klijenata, Zagreb: Accent, 2018 (monografija)


Naslov
Upravljanje zadovoljstvom klijenata
(Customer Satisfaction Management)

Autori
Vranešević, Tihomir ; Pandža Bajs, Irena ; Mandić, Miroslav

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, ostalo

Izdavač
Accent

Grad
Zagreb

Godina
2018

Stranica
441

ISBN
978-953-7930-13-4

Ključne riječi
upravljanje ; zadovoljstvo ; klijenti ; istraživanje
(management ; satisfaction ; customer ; research)

Sažetak
Knjiga obrađuje upravljanje zadovoljstvom klijenata kao temeljene odrednice upravljanja marketingom. Obrađuje se odnos vrijednosti i zadovoljstva i njihov utjecaj na lojalnost klijenata.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Drugo izdanje - promijenjeno i prošireno



POVEZANOST RADA


Ustanove
Ekonomski fakultet, Zagreb

Citiraj ovu publikaciju

Vranešević, Tihomir; Pandža Bajs, Irena; Mandić, Miroslav
Upravljanje zadovoljstvom klijenata, Zagreb: Accent, 2018 (monografija)
Vranešević, T., Pandža Bajs, I. & Mandić, M. (2018) Upravljanje zadovoljstvom klijenata. Zagreb, Accent.
@book{book, year = {2018}, pages = {441}, keywords = {management, satisfaction, customer, research}, isbn = {978-953-7930-13-4}, title = {Customer Satisfaction Management}, keyword = {management, satisfaction, customer, research}, publisher = {Accent}, publisherplace = {Zagreb} }