Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Upravljanje zadovoljstvom klijenata (CROSBI ID 16336)

Autorska knjiga | ostalo | međunarodna recenzija

Vranešević, Tihomir ; Pandža Bajs, Irena ; Mandić, Miroslav Upravljanje zadovoljstvom klijenata. Zagreb: Accent Press, 2018

Podaci o odgovornosti

Vranešević, Tihomir ; Pandža Bajs, Irena ; Mandić, Miroslav

hrvatski

Upravljanje zadovoljstvom klijenata

Knjiga obrađuje upravljanje zadovoljstvom klijenata kao temeljene odrednice upravljanja marketingom. Obrađuje se odnos vrijednosti i zadovoljstva i njihov utjecaj na lojalnost klijenata.

upravljanje ; zadovoljstvo ; klijenti ; istraživanje

Drugo izdanje - promijenjeno i prošireno

engleski

Customer Satisfaction Management

nije evidentirano

management ; satisfaction ; customer ; research

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Accent Press

2018.

978-953-7930-13-4

441

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija