Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 934866

Benchmarking u strategiji marketinga


Renko, Nataša; Delić, Sanda; Škrtić, Marica
Benchmarking u strategiji marketinga, Zagreb: Mate d.o.o., 1999 (monografija)


Naslov
Benchmarking u strategiji marketinga
(Benchmarking in marketing strategy)

Autori
Renko, Nataša ; Delić, Sanda ; Škrtić, Marica

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Mate d.o.o.

Grad
Zagreb

Godina
1999

Stranica
293

ISBN
953-6070-61-8

Ključne riječi
benchmarking ; marketing ; strategija
(banchmarking ; marketing ; strategy)

Sažetak
Knjiga se bavi bechmarking metodom koja se u svjetskoj praksi pokazala kao jedna od metoda kontinuiranog poboljšanja, postizanja dobrih rezultata i pozicioniranja poduzeća u sam vrh industrije u kojoj se ono nalazi. Hrvatski gospodarski i izvangospodarski subjekti na mogu više ignorirati strane konkurente, strana tržišta i dobavljače. Ukidaju se barijere među Europskim zemljama, a multinacionalna poduzeća agresivno kreću na nova tržišta. Autori sugeriraju da kao rezultat svega toga domaća poduzeća nemaju izbora nego pokloniti konkurentima isto toliko pozornosti, koliko i potrošačima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
067006

Ustanove
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Sanda Renko (autor)

Avatar Url Nataša Renko (autor)

Avatar Url Marica Škrtić (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Renko, Nataša; Delić, Sanda; Škrtić, Marica
Benchmarking u strategiji marketinga, Zagreb: Mate d.o.o., 1999 (monografija)
Renko, N., Delić, S. & Škrtić, M. (1999) Benchmarking u strategiji marketinga. Zagreb, Mate d.o.o..
@book{book, year = {1999}, pages = {293}, keywords = {banchmarking, marketing, strategy}, isbn = {953-6070-61-8}, title = {Benchmarking in marketing strategy}, keyword = {banchmarking, marketing, strategy}, publisher = {Mate d.o.o.}, publisherplace = {Zagreb} }