Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Benchmarking u strategiji marketinga (CROSBI ID 16334)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena) | međunarodna recenzija

Renko, Nataša ; Delić, Sanda ; Škrtić, Marica Benchmarking u strategiji marketinga. Zagreb: MATE, 1999

Podaci o odgovornosti

Renko, Nataša ; Delić, Sanda ; Škrtić, Marica

hrvatski

Benchmarking u strategiji marketinga

Knjiga se bavi bechmarking metodom koja se u svjetskoj praksi pokazala kao jedna od metoda kontinuiranog poboljšanja, postizanja dobrih rezultata i pozicioniranja poduzeća u sam vrh industrije u kojoj se ono nalazi. Hrvatski gospodarski i izvangospodarski subjekti na mogu više ignorirati strane konkurente, strana tržišta i dobavljače. Ukidaju se barijere među Europskim zemljama, a multinacionalna poduzeća agresivno kreću na nova tržišta. Autori sugeriraju da kao rezultat svega toga domaća poduzeća nemaju izbora nego pokloniti konkurentima isto toliko pozornosti, koliko i potrošačima.

benchmarking ; marketing ; strategija

nije evidentirano

engleski

Benchmarking in marketing strategy

nije evidentirano

banchmarking ; marketing ; strategy

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: MATE

1999.

953-6070-61-8

293

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija