Benchmarking u strategiji marketinga (CROSBI ID 16334)
Autorska knjiga | monografija (znanstvena) | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Renko, Nataša ; Delić, Sanda ; Škrtić, Marica
hrvatski
Benchmarking u strategiji marketinga
Knjiga se bavi bechmarking metodom koja se u svjetskoj praksi pokazala kao jedna od metoda kontinuiranog poboljšanja, postizanja dobrih rezultata i pozicioniranja poduzeća u sam vrh industrije u kojoj se ono nalazi. Hrvatski gospodarski i izvangospodarski subjekti na mogu više ignorirati strane konkurente, strana tržišta i dobavljače. Ukidaju se barijere među Europskim zemljama, a multinacionalna poduzeća agresivno kreću na nova tržišta. Autori sugeriraju da kao rezultat svega toga domaća poduzeća nemaju izbora nego pokloniti konkurentima isto toliko pozornosti, koliko i potrošačima.
benchmarking ; marketing ; strategija
nije evidentirano
engleski
Benchmarking in marketing strategy
nije evidentirano
banchmarking ; marketing ; strategy
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: MATE
1999.
953-6070-61-8
293
objavljeno