Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Mogućnosti i izazovi u inicijalnom obrazovanju i profesionalnom razvoju odgojitelja (CROSBI ID 660950)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa

Jurčević Lozančić, Anka Mogućnosti i izazovi u inicijalnom obrazovanju i profesionalnom razvoju odgojitelja // “Cjeloživotnim učenjem do kvalitetnoga stručnog usavršavanja” Državni stručni skup za odgojitelje Tuheljske Toplice, 16.04.2018-18.04.2018

Podaci o odgovornosti

Jurčević Lozančić, Anka

hrvatski

Mogućnosti i izazovi u inicijalnom obrazovanju i profesionalnom razvoju odgojitelja

Kvalitetno inicijalno obrazovanje odgajatelja doprinosi kreiranju znanja i kompetencija nužnih za snalaženje u kompleksnim i nepredvidivim situacijama pedagoške prakse. U tom kontekstu, studentima odgojiteljskog studija potrebno je omogućiti razvoj stručnih i generičkih kompetencija, koje mogu biti instrumentalne (kognitivne, metodološke, tehnološke i jezične), zatim interpersonalne (socijalne vještine) te sistemske (sposobnost primjene znanja u praksi, prilagođavanje novim situacijama, sposobnost samostalnog rada i slično. Doprinosi li aktualno sveučilišno obrazovanje odgajatelja na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu razvoju navedenih kompetencija? Okosnica razvoja stručnih i generičkih kompetencija budućih studenata, treba činiti dijete rane i predškolske dobi, organizacija ustanove ranog odgoja, tehnike promatranja i dokumentiranja aktivnosti djece, istraživanja i razvoj odgojno-obrazovne prakse, istraživanje i razvoj kurikuluma i slično. Iz tih razloga, program diplomskog sveučilišnog studija potrebno je temeljiti na suvremenim sadržajima, kolegijima te suvremenim organizacijskim aspektima studija. Naime, već u nazivima (i sadržajima) pojedinih kolegija potrebna je njihova prakseološka usmjerenost prema ranom i predškolskom odgoju odnosno njegovoj esenciji, a to je dijete rane i predškolske dobi.

odgojitelj, inicijalno obrazovanje, profesionalni razvoj, istraživanje odgojno-obrazovne prakse

nije evidentirano

engleski

Mogućnosti i izazovi u inicijalnom obrazovanju i profesionalnom razvoju odgojitelja

nije evidentirano

odgojitelj, inicijalno obrazovanje, profesionalni razvoj, istraživanje odgojno-obrazovne prakse

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

“Cjeloživotnim učenjem do kvalitetnoga stručnog usavršavanja” Državni stručni skup za odgojitelje

ostalo

16.04.2018-18.04.2018

Tuheljske Toplice

Povezanost rada

nije evidentirano