Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Analiza percepcije nastave drugog stranog jezika kod studenata studija turizma (CROSBI ID 660912)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad

Majić, Martina ; Marjanović, Sanda ; Rogić Bocchetti, Marijana Analiza percepcije nastave drugog stranog jezika kod studenata studija turizma // Imagining the Mediteranean : challenges and perspectives - selected papers at Mediterranean Island Conference MIC - VIS, 2016. Mediterranean Issues, Book 1 / Jurčević, Katica ; Kaliterna Lipovčan, Ljiljana ; Ramljak, Ozana (ur.). Zagreb: Institute of social sciences Ivo Pilar, VERN group ; Croatian Academy of Sciences and Arts, Scientific Council of Anthropological Research (HAZU) ; Euro-Mediterranean Academic Network (EMAN), 2017. str. 413-418

Podaci o odgovornosti

Majić, Martina ; Marjanović, Sanda ; Rogić Bocchetti, Marijana

hrvatski

Analiza percepcije nastave drugog stranog jezika kod studenata studija turizma

Polazeći od činjenice da je Europska komisija opisala znanje stranih jezika kao jednu od ključnih kompetencija na tržištu rada i uzevši u obzir činjenicu da je Hrvatska turistički orijentirana zemlja, autorice u ovom radu prikazuju utjecaj osobnih stavova studenata te njihovu subjektivnu percepciju važnosti znanja određenog stranog jezika. Predmet rada je analiza stavova studenata turizma prema drugom stranom jeziku kao obveznom predmetu na studiju. Istraživanje se provodi temeljem anonimne elektronske ankete kojom se ispituju mišljenja i stavovi studenata studija turizma Veleučilišta VERN'. Rezultati istraživanja pokazuju da iako neki studenti prije nisu imali ni osnovna znanja iz stranih jezika, nakon pohađanja nastave stječu određene jezične kompetencije. Također, analiza pokazuje da se najviše cijene učenja novih sadržaja kombinacijom općeg i stručnog jezika, s naglaskom na razgovor i diskusiju, koji se, uz odabir aktualnih i zanimljivih tema, pokazuju kao najviše motivirajući faktori za učenje jezika. Naposljetku, na temelju istraženih mišljenja i na osnovi dobivenih rezultata, javlja se prostor za poboljšanje iskazan u vidu prijedloga i preporuka u svrhu poboljšanja izvođenja nastave obveznog drugog stranog jezika na studiju Turizam.

drugi strani jezik ; talijanski i njemački kao drugi strani jezik ; strani jezik struke ; stav i motivacija ; obrazovanje u turizmu

nije evidentirano

engleski

Perception of Second Foreign Language Classes by students of Tourism

nije evidentirano

second foreign language ; Italian and German as second foreign languages ; foreign language for specific purposes ; attitude and motivation ; education in tourism

nije evidentirano

Podaci o prilogu

413-418.

2017.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Imagining the Mediteranean : challenges and perspectives - selected papers at Mediterranean Island Conference MIC - VIS, 2016. Mediterranean Issues, Book 1

Jurčević, Katica ; Kaliterna Lipovčan, Ljiljana ; Ramljak, Ozana

Zagreb: Institute of social sciences Ivo Pilar, VERN group ; Croatian Academy of Sciences and Arts, Scientific Council of Anthropological Research (HAZU) ; Euro-Mediterranean Academic Network (EMAN)

978-953-8101-02-1

Podaci o skupu

Mediterranean Island Conference MIC – VIS

predavanje

21.09.2016-24.09.2016

Vis, Hrvatska

Povezanost rada

Interdisciplinarne društvene znanosti, Interdisciplinarne humanističke znanosti

Poveznice