Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Prihvaćenost elektroničke trgovine za kupnju modnih proizvoda među ženskim potrošačima (CROSBI ID 61030)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Knežević, Blaženka ; Delić, Mia ; Galić, Ana Prihvaćenost elektroničke trgovine za kupnju modnih proizvoda među ženskim potrošačima // Konstrukcija i modno odijevanje s osvrtom na suvremenu maloprodaju / Ujević, Darko ; Knego, Nikola ; Rogale, Dubravko et al. (ur.). Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 299-316

Podaci o odgovornosti

Knežević, Blaženka ; Delić, Mia ; Galić, Ana

hrvatski

Prihvaćenost elektroničke trgovine za kupnju modnih proizvoda među ženskim potrošačima

U poglavlju se obrazlaže značenje Interneta kao prodajnog kanala mode. Zatim se iznose rezultati primarnog istraživanja o prihvaćenosti i korištenju e-trgovine među ženskim potrošačima u Hrvatskoj.

e-trgovina, moda, ženski potrošači

nije evidentirano

engleski

Acceptance of electronic commerce for the fashion products purchase among female consumers

nije evidentirano

e-commerce, fashion, female consumers

nije evidentirano

Podaci o prilogu

299-316.

objavljeno

Podaci o knjizi

Konstrukcija i modno odijevanje s osvrtom na suvremenu maloprodaju

Ujević, Darko ; Knego, Nikola ; Rogale, Dubravko ; Lazibat, Tonći ; Firšt Rogale, Snježana

Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

2018.

978-953-7105-68-6

Povezanost rada

Ekonomija