Prihvaćenost elektroničke trgovine za kupnju modnih proizvoda među ženskim potrošačima (CROSBI ID 61030)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Knežević, Blaženka ; Delić, Mia ; Galić, Ana
hrvatski
Prihvaćenost elektroničke trgovine za kupnju modnih proizvoda među ženskim potrošačima
U poglavlju se obrazlaže značenje Interneta kao prodajnog kanala mode. Zatim se iznose rezultati primarnog istraživanja o prihvaćenosti i korištenju e-trgovine među ženskim potrošačima u Hrvatskoj.
e-trgovina, moda, ženski potrošači
nije evidentirano
engleski
Acceptance of electronic commerce for the fashion products purchase among female consumers
nije evidentirano
e-commerce, fashion, female consumers
nije evidentirano
Podaci o prilogu
299-316.
objavljeno
Podaci o knjizi
Konstrukcija i modno odijevanje s osvrtom na suvremenu maloprodaju
Ujević, Darko ; Knego, Nikola ; Rogale, Dubravko ; Lazibat, Tonći ; Firšt Rogale, Snježana
Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
2018.
978-953-7105-68-6