Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Položaj ruke i tijela pri crtanju i pisanju djece predškolske dobi u dječjim vrtićima u Krapini (CROSBI ID 419253)

Ocjenski rad | diplomski rad

Obadić, Ivana Položaj ruke i tijela pri crtanju i pisanju djece predškolske dobi u dječjim vrtićima u Krapini / Kolar Billege, Martina ; Budinski, Vesna (mentor); Zagreb, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2017

Podaci o odgovornosti

Obadić, Ivana

Kolar Billege, Martina ; Budinski, Vesna

hrvatski

Položaj ruke i tijela pri crtanju i pisanju djece predškolske dobi u dječjim vrtićima u Krapini

U ovom su radu objašnjeni načini na koje djeca predškolske dobi ovladavaju jezikom od dolaska u vrtić do polaska u školu. Jezične aktivnosti slušanja, govorenja, čitanja i pisanja međusobno su povezane. Jedan od pokazatelja zrelosti za školu jest uspješno razvijena fina motorika šake i prstiju da bi pri dolasku u školu dijete moglo uspješno savladati pravilno držanje pisaljke. U radu su prikazane aktivnosti za usavršavanje motorike, kojima su izložena djeca u vrtiću te se prikazuje uloga odgojitelja kao stručne osobe koja u suradnji s roditeljima i okolinom vodi i usmjerava dijete. Naglašava se važnost rada s djecom u godini prije polaska u školu. U radu se daje usporedni prikaz preporučenoga držanja tijela i pisaljke pri crtanju i pisanju te položaja ruke i tijela djece iz dječjih vrtića u Krapini. Fotografije omogućuju i uočavanje teškoća kod pojedine djece.

položaj tijela i ruke pri početnom pisanju, predškolska dob, motorika, grafomotorika

nije evidentirano

engleski

Hand and body position during the activities of writing and drawing for children ih kindergarden in Krapina

nije evidentirano

proper body position during the writing, pre-school age

nije evidentirano

Podaci o izdanju

57

12.10.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Interdisciplinarne humanističke znanosti