Položaj ruke i tijela pri crtanju i pisanju djece predškolske dobi u dječjim vrtićima u Krapini (CROSBI ID 419253)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Obadić, Ivana
Kolar Billege, Martina ; Budinski, Vesna
hrvatski
Položaj ruke i tijela pri crtanju i pisanju djece predškolske dobi u dječjim vrtićima u Krapini
U ovom su radu objašnjeni načini na koje djeca predškolske dobi ovladavaju jezikom od dolaska u vrtić do polaska u školu. Jezične aktivnosti slušanja, govorenja, čitanja i pisanja međusobno su povezane. Jedan od pokazatelja zrelosti za školu jest uspješno razvijena fina motorika šake i prstiju da bi pri dolasku u školu dijete moglo uspješno savladati pravilno držanje pisaljke. U radu su prikazane aktivnosti za usavršavanje motorike, kojima su izložena djeca u vrtiću te se prikazuje uloga odgojitelja kao stručne osobe koja u suradnji s roditeljima i okolinom vodi i usmjerava dijete. Naglašava se važnost rada s djecom u godini prije polaska u školu. U radu se daje usporedni prikaz preporučenoga držanja tijela i pisaljke pri crtanju i pisanju te položaja ruke i tijela djece iz dječjih vrtića u Krapini. Fotografije omogućuju i uočavanje teškoća kod pojedine djece.
položaj tijela i ruke pri početnom pisanju, predškolska dob, motorika, grafomotorika
nije evidentirano
engleski
Hand and body position during the activities of writing and drawing for children ih kindergarden in Krapina
nije evidentirano
proper body position during the writing, pre-school age
nije evidentirano
Podaci o izdanju
57
12.10.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Zagreb
Zagreb