Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Elementi opisnoga praćenja/ocjenjivanja u nastavnom predmetu Hrvatski jezik u prvom polugodištu prvoga razreda (CROSBI ID 419251)

Ocjenski rad | diplomski rad

Sentić, Gabrijela Elementi opisnoga praćenja/ocjenjivanja u nastavnom predmetu Hrvatski jezik u prvom polugodištu prvoga razreda / Bežen, Ante (mentor); Kolar Billege, Martina (neposredni voditelj). Zagreb, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2014

Podaci o odgovornosti

Sentić, Gabrijela

Bežen, Ante

Kolar Billege, Martina

hrvatski

Elementi opisnoga praćenja/ocjenjivanja u nastavnom predmetu Hrvatski jezik u prvom polugodištu prvoga razreda

Istraživanje u okviru ovoga rada provedeno je u dva dijela. ispitani su elementi praćenja/ocjenjivanja učenika u području početnoga čitanja i pisanja te su prikupljene i analizirane sintagme koje učitelji koriste u opisivanju učeničkih postignuća (N = 6 učitelja razredne nastave). Drugi dio istraživanja proveden je na uzorku (N = 47) učitelja u kojem je ispitano njihovo mišljenje o tome što učenici trebaju znati na kraju prvoga polugodišta prvoga razreda osnovne škole. Prema dobivenim rezultatima vidljivo je da učitelji značajno veću važnost pridaju djelatnosti pisanja u odnosu na ostale jezične djelatnosti (slušanje, govorenje, čitanje). Rezultati drugog dijela istraživanja pokazuju da su učitelji procijenili "samostalno pisanje kraćih rečenica tiskanim slovima" vrlo važnim obrazovnim postignućem na kraju prvoga polugodišta prvoga razreda.

početno čitanje i pisanje, jezične djelatnosti, materinski jezik, obrazovna postignuća, praćenje, ocjenjivanje

nije evidentirano

engleski

The elements of evaluation in teaching subject Croatian language in first grade

nije evidentirano

initial reading and writing, language activities, mothertongue, eduactional achievements, monitoring, grading

nije evidentirano

Podaci o izdanju

73

14.07.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Interdisciplinarne humanističke znanosti