Elementi opisnoga praćenja/ocjenjivanja u nastavnom predmetu Hrvatski jezik u prvom polugodištu prvoga razreda (CROSBI ID 419251)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Sentić, Gabrijela
Bežen, Ante
Kolar Billege, Martina
hrvatski
Elementi opisnoga praćenja/ocjenjivanja u nastavnom predmetu Hrvatski jezik u prvom polugodištu prvoga razreda
Istraživanje u okviru ovoga rada provedeno je u dva dijela. ispitani su elementi praćenja/ocjenjivanja učenika u području početnoga čitanja i pisanja te su prikupljene i analizirane sintagme koje učitelji koriste u opisivanju učeničkih postignuća (N = 6 učitelja razredne nastave). Drugi dio istraživanja proveden je na uzorku (N = 47) učitelja u kojem je ispitano njihovo mišljenje o tome što učenici trebaju znati na kraju prvoga polugodišta prvoga razreda osnovne škole. Prema dobivenim rezultatima vidljivo je da učitelji značajno veću važnost pridaju djelatnosti pisanja u odnosu na ostale jezične djelatnosti (slušanje, govorenje, čitanje). Rezultati drugog dijela istraživanja pokazuju da su učitelji procijenili "samostalno pisanje kraćih rečenica tiskanim slovima" vrlo važnim obrazovnim postignućem na kraju prvoga polugodišta prvoga razreda.
početno čitanje i pisanje, jezične djelatnosti, materinski jezik, obrazovna postignuća, praćenje, ocjenjivanje
nije evidentirano
engleski
The elements of evaluation in teaching subject Croatian language in first grade
nije evidentirano
initial reading and writing, language activities, mothertongue, eduactional achievements, monitoring, grading
nije evidentirano
Podaci o izdanju
73
14.07.2014.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Zagreb
Zagreb