Poticanje i praćenje razvoja rane pismenosti djece rane i predškolske dobi (CROSBI ID 419246)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Kološ, Dubravka
Kolar Billege, Martina ; Budinski, Vesna
hrvatski
Poticanje i praćenje razvoja rane pismenosti djece rane i predškolske dobi
Uvažavajući dijete kao cjelovito biće koje uči na samo sebi svojstven način, prirodan, aktivan i konstruktivistički, priroda našega posla obvezuje nas na to da dijete promatramo, dokumentiramo njegove aktivnosti te u suradnji s ostalima radimo na razumijevanju njegove akcije... Odgajatelj treba osvijestiti svoju ulogu modela prilikom govora i komunikacije, ne samo s djetetom neposredno, nego i s drugima u okolini u za vrijeme djetetove prisztnosti...Cilj istraživanja u ovome radu bio je dokumentirati i pratiti aktivnosti djeteta te uočavanje njihova interesa tijekom provođenja aktivnosti koje potiču ranu pismenost.
dijete, predškolska dob, rana pismenost
nije evidentirano
engleski
Encouraging and monitoring the development of early literacy of pre-school children
nije evidentirano
child, pre-school age, early literacy
nije evidentirano
Podaci o izdanju
63
29.09.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Zagreb
Zagreb