Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Poticanje i praćenje razvoja rane pismenosti djece rane i predškolske dobi (CROSBI ID 419246)

Ocjenski rad | diplomski rad

Kološ, Dubravka Poticanje i praćenje razvoja rane pismenosti djece rane i predškolske dobi / Kolar Billege, Martina ; Budinski, Vesna (mentor); Zagreb, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2017

Podaci o odgovornosti

Kološ, Dubravka

Kolar Billege, Martina ; Budinski, Vesna

hrvatski

Poticanje i praćenje razvoja rane pismenosti djece rane i predškolske dobi

Uvažavajući dijete kao cjelovito biće koje uči na samo sebi svojstven način, prirodan, aktivan i konstruktivistički, priroda našega posla obvezuje nas na to da dijete promatramo, dokumentiramo njegove aktivnosti te u suradnji s ostalima radimo na razumijevanju njegove akcije... Odgajatelj treba osvijestiti svoju ulogu modela prilikom govora i komunikacije, ne samo s djetetom neposredno, nego i s drugima u okolini u za vrijeme djetetove prisztnosti...Cilj istraživanja u ovome radu bio je dokumentirati i pratiti aktivnosti djeteta te uočavanje njihova interesa tijekom provođenja aktivnosti koje potiču ranu pismenost.

dijete, predškolska dob, rana pismenost

nije evidentirano

engleski

Encouraging and monitoring the development of early literacy of pre-school children

nije evidentirano

child, pre-school age, early literacy

nije evidentirano

Podaci o izdanju

63

29.09.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Interdisciplinarne humanističke znanosti