Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Ocjene učenika iz Hrvatskog jezika na kraju četvrtog, šestog i osmog razreda osnovne škole (CROSBI ID 419245)

Ocjenski rad | diplomski rad

Karažija, Anica Ocjene učenika iz Hrvatskog jezika na kraju četvrtog, šestog i osmog razreda osnovne škole / Bežen, Ante (mentor); Budinski, Vesna ; Kolar Billege, Martina (neposredni voditelj). Zagreb, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2014

Podaci o odgovornosti

Karažija, Anica

Bežen, Ante

Budinski, Vesna ; Kolar Billege, Martina

hrvatski

Ocjene učenika iz Hrvatskog jezika na kraju četvrtog, šestog i osmog razreda osnovne škole

OOcjenjivanje postignuća učenika sastavni je dio nastavnog procesa, a glavna mu je svrha povratna informacija učeniku, učitelju i roditeljima o usvojenosti nastavnih sadržaja. Ocjena također služi kao sredstvo usporedbe učeničkog uspjeha i to naročito prilikom prelaska na viši stupanj obrazovanja. Rezultati provedenog istraživanja pokazali su da je statistički značajno bolji uspjeh učenika u predmetu Hrvatski jezik na kraju četvrtog razreda u odnosu na šesti i osmi razred. Također, učenici su postigli statistički značajno lošiji uspjeh na inicijalnom ispitu početkom petog razreda u usporedbi sa zaključnom ocjenom na kraju četvrtog razreda. U oba dijela istraživanja na temelju dobivenih rezultata moguće je pretpostaviti da se uspjeh učenika neutemeljeno vrednuje boljom ocjenom. Sintetička ocjena na kraju obrazovnog razdoblja temelji se na pojedinačnim ocjenama tijekom obrazovnog razdoblja pa se postavlja pitanje o valjanosti takve ocjene.

postignuća učenika, sintetičko ocjenjivanje, neutemeljeno vrednovanje uspjeha

nije evidentirano

engleski

Pupil's grades in Croatian language at the end of fourth, sixth and eighth grade in elementary school

nije evidentirano

students' achievements, summative assessment, unfounded achievements evaluation

nije evidentirano

Podaci o izdanju

43

16.09.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Interdisciplinarne humanističke znanosti