Ocjene učenika iz Hrvatskog jezika na kraju četvrtog, šestog i osmog razreda osnovne škole (CROSBI ID 419245)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Karažija, Anica
Bežen, Ante
Budinski, Vesna ; Kolar Billege, Martina
hrvatski
Ocjene učenika iz Hrvatskog jezika na kraju četvrtog, šestog i osmog razreda osnovne škole
OOcjenjivanje postignuća učenika sastavni je dio nastavnog procesa, a glavna mu je svrha povratna informacija učeniku, učitelju i roditeljima o usvojenosti nastavnih sadržaja. Ocjena također služi kao sredstvo usporedbe učeničkog uspjeha i to naročito prilikom prelaska na viši stupanj obrazovanja. Rezultati provedenog istraživanja pokazali su da je statistički značajno bolji uspjeh učenika u predmetu Hrvatski jezik na kraju četvrtog razreda u odnosu na šesti i osmi razred. Također, učenici su postigli statistički značajno lošiji uspjeh na inicijalnom ispitu početkom petog razreda u usporedbi sa zaključnom ocjenom na kraju četvrtog razreda. U oba dijela istraživanja na temelju dobivenih rezultata moguće je pretpostaviti da se uspjeh učenika neutemeljeno vrednuje boljom ocjenom. Sintetička ocjena na kraju obrazovnog razdoblja temelji se na pojedinačnim ocjenama tijekom obrazovnog razdoblja pa se postavlja pitanje o valjanosti takve ocjene.
postignuća učenika, sintetičko ocjenjivanje, neutemeljeno vrednovanje uspjeha
nije evidentirano
engleski
Pupil's grades in Croatian language at the end of fourth, sixth and eighth grade in elementary school
nije evidentirano
students' achievements, summative assessment, unfounded achievements evaluation
nije evidentirano
Podaci o izdanju
43
16.09.2014.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Zagreb
Zagreb