Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Odgojitelj u vjeri: duhovno-moralna vertikala suvremenog društva (CROSBI ID 250355)

Prilog u časopisu | stručni rad

Vuletić, Suzana Odgojitelj u vjeri: duhovno-moralna vertikala suvremenog društva // Vjesnik Đakovačko-osječke nadbiskupije i Srijemske biskupije, CXLVI (2018), 4; 36-42

Podaci o odgovornosti

Vuletić, Suzana

hrvatski

Odgojitelj u vjeri: duhovno-moralna vertikala suvremenog društva

Za ostvarenje polazišnog i glavnog pedagoškog načela zacrtanog za Montessori program, kojom „prva ideja koju dijete mora prihvatiti, jest razlika između dobrog i lošeg ponašanja“, vjerski se odgoj čini savršenom prilikom mogućeg ostvarenja, jer se to snažno naglašava u religioznom kontekstu cjeloživotnog moralnog odgoja. Cilj teološko-katehetskog programa cijelo-životnog učenja za odgajatelje u predškolskim ustanovama: je osigurati cjeloviti predškolski odgoj koji će uključivati njegovanje i razvijanje religiozne dimenzije i polaznika i djeteta, osposobljavajući ih, za otkrivanje, prihvaćanje i življenje autentičnih vrjednota osobnim moralnim svjedočanstvom i trajnim rastom u duhovnosti. Da bi se vjerski odgoj uspješno odvijao prema zacrtanim odgojnim propozicijama, važna je: snažna autentičnost odgojitelja u vjeri, kao „duhovno-moralne vertikale“ suvremenog društva koji će jasnim svjedočanstvom svoje duhovnosti i transparentnim moralnim integritetom uspjevati ostvariti vrhunsku zadaću idealnih „blagovjesnika“ i pedagoških stožera izgradnje članova budućeg društva.

Vjerski odgoj, odgojitelj u vjeri, duhovnost, moral, pedagogija, humanističke vrijednosti

nije evidentirano

engleski

Faith educator: The spiritual-moral vertical of contemporary society

nije evidentirano

Religious education, educator in faith, spirituality, morality, pedagogy, humanistic values

nije evidentirano

Podaci o izdanju

CXLVI (4)

2018.

36-42

objavljeno

1847-0521

Povezanost rada

Pedagogija, Teologija, Obrazovne znanosti