Odgojitelj u vjeri: duhovno-moralna vertikala suvremenog društva (CROSBI ID 250355)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Vuletić, Suzana
hrvatski
Odgojitelj u vjeri: duhovno-moralna vertikala suvremenog društva
Za ostvarenje polazišnog i glavnog pedagoškog načela zacrtanog za Montessori program, kojom „prva ideja koju dijete mora prihvatiti, jest razlika između dobrog i lošeg ponašanja“, vjerski se odgoj čini savršenom prilikom mogućeg ostvarenja, jer se to snažno naglašava u religioznom kontekstu cjeloživotnog moralnog odgoja. Cilj teološko-katehetskog programa cijelo-životnog učenja za odgajatelje u predškolskim ustanovama: je osigurati cjeloviti predškolski odgoj koji će uključivati njegovanje i razvijanje religiozne dimenzije i polaznika i djeteta, osposobljavajući ih, za otkrivanje, prihvaćanje i življenje autentičnih vrjednota osobnim moralnim svjedočanstvom i trajnim rastom u duhovnosti. Da bi se vjerski odgoj uspješno odvijao prema zacrtanim odgojnim propozicijama, važna je: snažna autentičnost odgojitelja u vjeri, kao „duhovno-moralne vertikale“ suvremenog društva koji će jasnim svjedočanstvom svoje duhovnosti i transparentnim moralnim integritetom uspjevati ostvariti vrhunsku zadaću idealnih „blagovjesnika“ i pedagoških stožera izgradnje članova budućeg društva.
Vjerski odgoj, odgojitelj u vjeri, duhovnost, moral, pedagogija, humanističke vrijednosti
nije evidentirano
engleski
Faith educator: The spiritual-moral vertical of contemporary society
nije evidentirano
Religious education, educator in faith, spirituality, morality, pedagogy, humanistic values
nije evidentirano
Podaci o izdanju
CXLVI (4)
2018.
36-42
objavljeno
1847-0521