Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Terenska nastava iz geografije kao obrazac za cjeloživotno učenje (CROSBI ID 61019)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Grofelnik, Hrvoje Terenska nastava iz geografije kao obrazac za cjeloživotno učenje // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj / Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija ; Boneta, Željko (ur.). Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008. str. 181-187

Podaci o odgovornosti

Grofelnik, Hrvoje

hrvatski

Terenska nastava iz geografije kao obrazac za cjeloživotno učenje

U radu je obrađena teza «terenska nastava iz geografije kao poticaj unutarnje motivacije za cjeloživotno učenje i održivi razvoj». Rad se sastoji od razrade metodičko-didaktičke strane terenske nastave iz geografije te dijela rada u kojem su dani argumenti za primjenu terenske nastave iz geografije kao obrasca za cjeloživotno učenje. Analizom i sintezom stručnih, pedagoških i metodičkih sadržaja terenske nastave naglašava se njezina vrijednost kao obrasca za cjelovito upoznavanje konkretnog životnog prostora te razvijanje ekološke svijesti koju pojedinac nosi sa sobom u daljnja životna iskustva te se time potiče unutarnja motiviranost za cjeloživotno učenje i održivi razvoj društva. U prilogu je prikazan konkretan primjer moguće pripreme, provedbe i evaluacije terenskog izlaska te njegove implikacije na cjeloživotno učenje.

terenska nastava, geografija, interdisciplinarnost, cjeloživotno učenje, održivi razvoj

nije evidentirano

engleski

Geography field teaching as pattern for lifelong learning

nije evidentirano

field teaching, geography, interdisciplinarity, lifelong learning, sustainable development

nije evidentirano

Podaci o prilogu

181-187.

objavljeno

Podaci o knjizi

Cjeloživotno učenje za održivi razvoj

Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija ; Boneta, Željko

Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci

2008.

978-953-98445-7-6

Povezanost rada

Interdisciplinarne društvene znanosti, Geografija, Obrazovne znanosti