Terenska nastava iz geografije kao obrazac za cjeloživotno učenje (CROSBI ID 61019)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Grofelnik, Hrvoje
hrvatski
Terenska nastava iz geografije kao obrazac za cjeloživotno učenje
U radu je obrađena teza «terenska nastava iz geografije kao poticaj unutarnje motivacije za cjeloživotno učenje i održivi razvoj». Rad se sastoji od razrade metodičko-didaktičke strane terenske nastave iz geografije te dijela rada u kojem su dani argumenti za primjenu terenske nastave iz geografije kao obrasca za cjeloživotno učenje. Analizom i sintezom stručnih, pedagoških i metodičkih sadržaja terenske nastave naglašava se njezina vrijednost kao obrasca za cjelovito upoznavanje konkretnog životnog prostora te razvijanje ekološke svijesti koju pojedinac nosi sa sobom u daljnja životna iskustva te se time potiče unutarnja motiviranost za cjeloživotno učenje i održivi razvoj društva. U prilogu je prikazan konkretan primjer moguće pripreme, provedbe i evaluacije terenskog izlaska te njegove implikacije na cjeloživotno učenje.
terenska nastava, geografija, interdisciplinarnost, cjeloživotno učenje, održivi razvoj
nije evidentirano
engleski
Geography field teaching as pattern for lifelong learning
nije evidentirano
field teaching, geography, interdisciplinarity, lifelong learning, sustainable development
nije evidentirano
Podaci o prilogu
181-187.
objavljeno
Podaci o knjizi
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj
Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija ; Boneta, Željko
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci
2008.
978-953-98445-7-6