Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 934043

Terenska nastava iz geografije kao obrazac za cjeloživotno učenje


Grofelnik, Hrvoje
Terenska nastava iz geografije kao obrazac za cjeloživotno učenje // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj / Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija ; Boneta, Željko (ur.).
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet u Rijeci, 2008. str. 181-187


Naslov
Terenska nastava iz geografije kao obrazac za cjeloživotno učenje
(Geography field teaching as pattern for lifelong learning)

Autori
Grofelnik, Hrvoje

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj

Urednik/ci
Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija ; Boneta, Željko

Izdavač
Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet u Rijeci

Grad
Rijeka

Godina
2008

Raspon stranica
181-187

ISBN
978-953-98445-7-6

Ključne riječi
terenska nastava, geografija, interdisciplinarnost, cjeloživotno učenje, održivi razvoj
(field teaching, geography, interdisciplinarity, lifelong learning, sustainable development)

Sažetak
U radu je obrađena teza «terenska nastava iz geografije kao poticaj unutarnje motivacije za cjeloživotno učenje i održivi razvoj». Rad se sastoji od razrade metodičko-didaktičke strane terenske nastave iz geografije te dijela rada u kojem su dani argumenti za primjenu terenske nastave iz geografije kao obrasca za cjeloživotno učenje. Analizom i sintezom stručnih, pedagoških i metodičkih sadržaja terenske nastave naglašava se njezina vrijednost kao obrasca za cjelovito upoznavanje konkretnog životnog prostora te razvijanje ekološke svijesti koju pojedinac nosi sa sobom u daljnja životna iskustva te se time potiče unutarnja motiviranost za cjeloživotno učenje i održivi razvoj društva. U prilogu je prikazan konkretan primjer moguće pripreme, provedbe i evaluacije terenskog izlaska te njegove implikacije na cjeloživotno učenje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti, Geografija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Profili:

Avatar Url Hrvoje Grofelnik (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Grofelnik, Hrvoje
Terenska nastava iz geografije kao obrazac za cjeloživotno učenje // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj / Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija ; Boneta, Željko (ur.).
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet u Rijeci, 2008. str. 181-187
Grofelnik, H. (2008) Terenska nastava iz geografije kao obrazac za cjeloživotno učenje. U: Uzelac, V., Vujičić, L. & Boneta, Ž. (ur.) Cjeloživotno učenje za održivi razvoj. Rijeka, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet u Rijeci, str. 181-187.
@inbook{inbook, author = {Grofelnik, H.}, year = {2008}, pages = {181-187}, keywords = {field teaching, geography, interdisciplinarity, lifelong learning, sustainable development}, isbn = {978-953-98445-7-6}, title = {Geography field teaching as pattern for lifelong learning}, keyword = {field teaching, geography, interdisciplinarity, lifelong learning, sustainable development}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Rijeci, U\v{c}iteljski fakultet u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka} }