Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Razvoj pedagoške misli kroz povijest (CROSBI ID 782352)

Druge vrste radova | ostalo

Hercigonja, Zoran Razvoj pedagoške misli kroz povijest // Suvremeni nastavnik-autorski blog. 2018.

Podaci o odgovornosti

Hercigonja, Zoran

hrvatski

Razvoj pedagoške misli kroz povijest

Kroz povijest se prodefiliralo mnogo pedagoga, počevši od starog vijeka u kojem su nastale prve teorije o pedagogiji. U počecima pedagogija nije bila zasebna znanost, te se više bavila odgojem. Pedagoške misli su se razvijale kroz razne povijesne epohe, počevši od stare Grčke i njezinih najznačajnijih filozofa poput Sokrata, Platon i Aristotela koji su definirali odgoj, zatim kroz srednji vijek gdje su nastala prva sveučilišta i škole. U srednjem vijeku susrećemo humanističku pedagogiju gdje su prednjačile zemlje poput Italije, Francuske i Španjolske. U novom vijeku dolazi do pojave empirizma i racionalizma u pedagogiji, gdje su najznačajniji autori bili Francis Bacon i Rene Descartes. Najznačajniji pedagozi novog vijeka su bili Jan Amos Komensky, kojeg se smatra začetnikom pedagogije novog doba, Johna Lockea, Jean-Jacquesa Russeaua, Immanuela Kanta, Johanna Friedricha Herbarta, Marxa, Engelsa i Antuna Semjonoviča Makarenka. U ovom radu su opisane pedagoške misli kroz povijest počevši od starog vijeka pa sve do 20. stoljeća

Herbart, Komensky, odgoj, obrazovanje, pedagozi, povijest

nije evidentirano

engleski

Development of pedagogical thought through history

nije evidentirano

Herbart, Komensky, education, pedagogues, history

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Suvremeni nastavnik-autorski blog

2018.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Pedagogija