Razvoj pedagoške misli kroz povijest (CROSBI ID 782352)
Druge vrste radova | ostalo
Podaci o odgovornosti
Hercigonja, Zoran
hrvatski
Razvoj pedagoške misli kroz povijest
Kroz povijest se prodefiliralo mnogo pedagoga, počevši od starog vijeka u kojem su nastale prve teorije o pedagogiji. U počecima pedagogija nije bila zasebna znanost, te se više bavila odgojem. Pedagoške misli su se razvijale kroz razne povijesne epohe, počevši od stare Grčke i njezinih najznačajnijih filozofa poput Sokrata, Platon i Aristotela koji su definirali odgoj, zatim kroz srednji vijek gdje su nastala prva sveučilišta i škole. U srednjem vijeku susrećemo humanističku pedagogiju gdje su prednjačile zemlje poput Italije, Francuske i Španjolske. U novom vijeku dolazi do pojave empirizma i racionalizma u pedagogiji, gdje su najznačajniji autori bili Francis Bacon i Rene Descartes. Najznačajniji pedagozi novog vijeka su bili Jan Amos Komensky, kojeg se smatra začetnikom pedagogije novog doba, Johna Lockea, Jean-Jacquesa Russeaua, Immanuela Kanta, Johanna Friedricha Herbarta, Marxa, Engelsa i Antuna Semjonoviča Makarenka. U ovom radu su opisane pedagoške misli kroz povijest počevši od starog vijeka pa sve do 20. stoljeća
Herbart, Komensky, odgoj, obrazovanje, pedagozi, povijest
nije evidentirano
engleski
Development of pedagogical thought through history
nije evidentirano
Herbart, Komensky, education, pedagogues, history
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Suvremeni nastavnik-autorski blog
2018.
nije evidentirano
objavljeno