Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Uloga i zastupljenost komunikacijskih vještina u srednjoškolskom obrazovanju kadrova u turizmu (CROSBI ID 660798)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija

Garača, Neven ; Blažević, Zrinka ; Bosnić Irena Uloga i zastupljenost komunikacijskih vještina u srednjoškolskom obrazovanju kadrova u turizmu // Društvo i tehnologija 2010. / Plenković, Juraj (ur.). Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo, 2010. str. 255-264

Podaci o odgovornosti

Garača, Neven ; Blažević, Zrinka ; Bosnić Irena

hrvatski

Uloga i zastupljenost komunikacijskih vještina u srednjoškolskom obrazovanju kadrova u turizmu

Turizam kao djelatnost ima strateški značaj za gospodarstvo Hrvatske i predstavlja njegovu uzdanicu. Više od 80 % cijele turističke potrošnje pripada najrazličitijim uslugama, a tek manji dio materijalnim dobrima. Iz ovoga proizlaze i dvije najvažnije karakteristike turističkog proizvoda: neopipljivost i nedjeljivost procesa proizvodnje i potrošnje. Ova obilježja stavljaju isporučitelje ovih proizvoda pred dodatne teškoće. Da bi ih uspješno savladali, neopipljivo učinili „opipljivim“ i ujednačili kvalitetu, moraju znati: govoriti, šutjeti, pisati, smijati se, biti ozbiljni, gestikulurati, slušati, promatrati, raspravljati, promovirati ili kraće komunicirati. Komunikacija tako igra presudnu ulogu još od početka procesa donošenja odluke o kupnji u percepciji potrošača, a završit će se na istom mjestu doživljajem zadovoljstva i kvalitete tijekom procesa konzumiranja. Educirajući kadrove kroz četverogodišnje strukovne škole, čiji su pripadnici najbrojniji učesnici „prve linije“ isporuke proizvoda, potrebno je od početka posvetiti punu pažnju stjecanju komunikacijskih vještina. Dosadašnju povezanost ekonomije i turizma promatranu kroz zastupljenost matematike, statistike i računovodstva u obrazovnom procesu treba napustiti. Nova paradigma mogla bi se ogledati kroz nastavne predmete psihologije, poslovne komunikacije, poslovnog dopisivanja, marketinške komunikacije, istraživanja tržišta i ponašanja potrošača.

turistički proizvod, obrazovanje, kadrovi, komunikacija

nije evidentirano

engleski

The role and the representation of communication skills in secondary school's education of personnel's at tourism

nije evidentirano

tourist services, education, personnels, communication

nije evidentirano

Podaci o prilogu

255-264.

2010.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Društvo i tehnologija 2010.

Plenković, Juraj

Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo

978-953-6226-22-1

Podaci o skupu

Društvo i tehnologija 2010.

predavanje

28.06.2010-30.06.2010

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija