Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Značaj komunikacijskih vještina u edukaciji kadrova u turizmu (CROSBI ID 660796)

Prilog sa skupa u časopisu | stručni rad | domaća recenzija

Garača, Neven ; Blažević, Zrinka ; Bosnić, Irena Značaj komunikacijskih vještina u edukaciji kadrova u turizmu // Hrvatski znanstveno stručni skup o menadžmentu u turizmu i sportu / Breslauer, N. (ur.). 2010. str. 87-93

Podaci o odgovornosti

Garača, Neven ; Blažević, Zrinka ; Bosnić, Irena

hrvatski

Značaj komunikacijskih vještina u edukaciji kadrova u turizmu

Više od 80% cijele turističke potrošnje pripada najrazličitijim uslugama, a tek manji dio materijalnim dobrima. Iz ovoga proizlaze i dvije najvažnije karakteristike turističkog proizvoda: neopipljivost i nedjeljivost procesa proizvodnje i potrošnje. Ova obilježja stavljaju isporučitelje ovih proizvoda pred dodatne teškoće. Da bi ih uspješno savladali, neopipljivo učinili „opipljivim“ i ujednačili kvalitetu, moraju znati: govoriti, šutjeti, pisati, smijati se, biti ozbiljni, gestikulirati, slušati, promatrati, raspravljati, oglašavati, ili kraće komunicirati. Komunikacija igra presudnu ulogu još od početka procesa donošenja odluke o kupnji u percepciji potrošača, a završit će se na istom mjestu doživljajem zadovoljstva i kvalitete tijekom procesa konzumiranja. Educirajući kadrove kroz četverogodišnje strukovne škole, čiji su pripadnici najbrojniji učesnici „prve linije“ isporuke proizvoda, potrebno je od početka posvetiti punu pažnju stjecanju komunikacijskih vještina. Za potrebe rješavanja matematičkih, statističkih, računovodstvenih i organizacijskih problema menadžeri uvijek mogu angažirati specijalizirane konzultante. Ali ako im djelatnici nisu vješti u komunikaciji, usluge prethodnih neće im biti potrebne.

turistička usluga, edukacija, komunikacija

nije evidentirano

engleski

The Importance of Communication Skills in Education of Personnel in Tourism

nije evidentirano

tourist services, education, communication

nije evidentirano

Podaci o prilogu

87-93.

2010.

nije evidentirano

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Hrvatski znanstveno stručni skup o menadžmentu u turizmu i sportu

Breslauer, N.

Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu

1847-5469

Podaci o skupu

1. hrvatski znanstveno stručni skup o menadžemntu u turizmu i sportu

predavanje

18.03.2010-20.03.2010

Čakovec, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice