Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Stavovi učenika i učitelja o primjeni nastavnih medija u nastavi Glazbene kulture (CROSBI ID 250228)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Dobrota, Snježana ; Novosel, Darko Stavovi učenika i učitelja o primjeni nastavnih medija u nastavi Glazbene kulture // Pregled (Sarajevo), 58 (2017), 3; 75-99

Podaci o odgovornosti

Dobrota, Snježana ; Novosel, Darko

hrvatski

Stavovi učenika i učitelja o primjeni nastavnih medija u nastavi Glazbene kulture

U radu su istraženi stavovi učenika od 5. do 8. razreda osnovne škole i učitelja Glazbene kulture o primjeni nastavnih medija u nastavi glazbe. U okviru istraživanja primijenjen je Upitnik za ispitivanje korištenja nastavnih medija za učenike (N=429) i Upitnik za ispitivanje korištenja nastavnih medija za učitelje (N=215). U istraživanju stavova učenika korištene su tri varijable: dob, spol i samoprocjena glazbene darovitosti. Rezultati potvrđuju kako učenice, u odnosu na učenike, imaju viši stupanj samoprocjene glazbene darovitosti te češće sudjeluju u glazbenim aktivnostima izvan obvezne nastave glazbe. Nadalje, učenice u odnosu na učenike češće koriste računalo za potrebe nastave glazbe i pokazuju veći interes prema upoznavanju glazbenih računalnih programa. Učenici generalno rijetko koriste udžbenik Glazbene kulture, ali smatraju potrebnim uvođenje računala u nastavi glazbe. Od svih nastavnih medija, učitelji najčešće koriste glazbalo i udžbenik. Većina učitelja smatra potrebnom poduku iz glazbenih računalnih programa, iako učitelji s kraćim radnim iskustvom sebe procjenjuju informatički pismenijima. Učitelji poznaju barem jedan glazbeni računalni program, upotrebljavaju internet tijekom pripremanja nastave, a gotovo svi smatraju da uporaba računala poboljšava kvalitetu nastave glazbe.

nastava glazbe ; nastavni mediji ; udžbenik ; stavovi

nije evidentirano

engleski

Students' and teachers' attitudes towards application of teaching media in music lessons

nije evidentirano

music lessons ; teaching media ; textbook ; attitudes

nije evidentirano

Podaci o izdanju

58 (3)

2017.

75-99

objavljeno

0032-7271

1986-5244

Povezanost rada

Pedagogija