Stavovi učenika i učitelja o primjeni nastavnih medija u nastavi Glazbene kulture (CROSBI ID 250228)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Dobrota, Snježana ; Novosel, Darko
hrvatski
Stavovi učenika i učitelja o primjeni nastavnih medija u nastavi Glazbene kulture
U radu su istraženi stavovi učenika od 5. do 8. razreda osnovne škole i učitelja Glazbene kulture o primjeni nastavnih medija u nastavi glazbe. U okviru istraživanja primijenjen je Upitnik za ispitivanje korištenja nastavnih medija za učenike (N=429) i Upitnik za ispitivanje korištenja nastavnih medija za učitelje (N=215). U istraživanju stavova učenika korištene su tri varijable: dob, spol i samoprocjena glazbene darovitosti. Rezultati potvrđuju kako učenice, u odnosu na učenike, imaju viši stupanj samoprocjene glazbene darovitosti te češće sudjeluju u glazbenim aktivnostima izvan obvezne nastave glazbe. Nadalje, učenice u odnosu na učenike češće koriste računalo za potrebe nastave glazbe i pokazuju veći interes prema upoznavanju glazbenih računalnih programa. Učenici generalno rijetko koriste udžbenik Glazbene kulture, ali smatraju potrebnim uvođenje računala u nastavi glazbe. Od svih nastavnih medija, učitelji najčešće koriste glazbalo i udžbenik. Većina učitelja smatra potrebnom poduku iz glazbenih računalnih programa, iako učitelji s kraćim radnim iskustvom sebe procjenjuju informatički pismenijima. Učitelji poznaju barem jedan glazbeni računalni program, upotrebljavaju internet tijekom pripremanja nastave, a gotovo svi smatraju da uporaba računala poboljšava kvalitetu nastave glazbe.
nastava glazbe ; nastavni mediji ; udžbenik ; stavovi
nije evidentirano
engleski
Students' and teachers' attitudes towards application of teaching media in music lessons
nije evidentirano
music lessons ; teaching media ; textbook ; attitudes
nije evidentirano