Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Utjecaj SMS poruka na zadovoljstvo i lojalnost korisnika – primjer hrvatskog tržišta (CROSBI ID 660653)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Gregurec, Iva Utjecaj SMS poruka na zadovoljstvo i lojalnost korisnika – primjer hrvatskog tržišta // Book of papers - 2nd Croatian Direct Marketing Association Conference / Dobrinić, D., Krajnović, A., Staneva, K., Žnideršić-Kovač, P. (ur.). Zagreb: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2017. str. 131-144

Podaci o odgovornosti

Gregurec, Iva

hrvatski

Utjecaj SMS poruka na zadovoljstvo i lojalnost korisnika – primjer hrvatskog tržišta

Osim interneta, koji se smatra prvim komunikacijskim medijem koji je nudio interaktivnost između poduzeća i potrošača, mobilni uređaj također pruža navedenu interaktivnost, i to kao medij neovisan o prostoru i vremenu u kojem se poduzeće i potrošač nalaze. Brzi razvoj mobilne tehnologije, odnosno mobilnih uređaja kao medija stvorio je novi marketinški kanal koji prema brojnim autorima, ima perspektivu postati najmoćniji medij komunikacije s potrošačima s obzirom na brojne prednosti koje pruža. S obzirom na činjenicu da potrošači imaju svoje mobilne uređaje uz sebe u bilo koje vrijeme i na bilo kojem mjestu i da su ti potrošači uvijek otvoreni za komunikaciju, ovaj oblik izravnog marketinga omogućava audio-vizualnu komunikaciju jedan-na-jedan uz odgodu odgovora na promotivnu poruku, olakšava provođenje mCRM- a za poduzeće uz prilagodbu pojedincu, što pruža veću efikasnost za poduzeća uz snižavanje troškova, a s druge strane osjećaj posebnosti za svakog pojedinog potrošača. Iako je mobilni marketing još prilično neistraženo područje, postao je tema brojnih znanstvenih istraživanja. No, malo je članaka koji obrađuju utječe li mobilni marketing, posebno SMS poruke kao jedan od njegovih oblika, na zadovoljstvo i lojalnost potrošača te stvaranje dugoročnih odnosa s njima što će se ovim radom analizirati. Rezultati prikazani u samom radu, pokazat će je li mobilni marketing doista marketing budućnosti u očima hrvatskih potrošača.

mobilni marketing, SMS poruke, zadovoljstvo, lojalnost

nije evidentirano

engleski

The impact of SMS messages on customers’ satisfaction and loyalty – Croatian market example

nije evidentirano

mobile marketing, SMS messages, satisfaction, loyalty

nije evidentirano

Podaci o prilogu

131-144.

2017.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Book of papers - 2nd Croatian Direct Marketing Association Conference

Dobrinić, D., Krajnović, A., Staneva, K., Žnideršić-Kovač, P.

Zagreb: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)

2459-7953

Podaci o skupu

2nd Croatian Direct Marketing Association Conference

predavanje

12.10.2017-13.10.2017

Varaždin, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice