Utjecaj SMS poruka na zadovoljstvo i lojalnost korisnika – primjer hrvatskog tržišta (CROSBI ID 660653)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Gregurec, Iva
hrvatski
Utjecaj SMS poruka na zadovoljstvo i lojalnost korisnika – primjer hrvatskog tržišta
Osim interneta, koji se smatra prvim komunikacijskim medijem koji je nudio interaktivnost između poduzeća i potrošača, mobilni uređaj također pruža navedenu interaktivnost, i to kao medij neovisan o prostoru i vremenu u kojem se poduzeće i potrošač nalaze. Brzi razvoj mobilne tehnologije, odnosno mobilnih uređaja kao medija stvorio je novi marketinški kanal koji prema brojnim autorima, ima perspektivu postati najmoćniji medij komunikacije s potrošačima s obzirom na brojne prednosti koje pruža. S obzirom na činjenicu da potrošači imaju svoje mobilne uređaje uz sebe u bilo koje vrijeme i na bilo kojem mjestu i da su ti potrošači uvijek otvoreni za komunikaciju, ovaj oblik izravnog marketinga omogućava audio-vizualnu komunikaciju jedan-na-jedan uz odgodu odgovora na promotivnu poruku, olakšava provođenje mCRM- a za poduzeće uz prilagodbu pojedincu, što pruža veću efikasnost za poduzeća uz snižavanje troškova, a s druge strane osjećaj posebnosti za svakog pojedinog potrošača. Iako je mobilni marketing još prilično neistraženo područje, postao je tema brojnih znanstvenih istraživanja. No, malo je članaka koji obrađuju utječe li mobilni marketing, posebno SMS poruke kao jedan od njegovih oblika, na zadovoljstvo i lojalnost potrošača te stvaranje dugoročnih odnosa s njima što će se ovim radom analizirati. Rezultati prikazani u samom radu, pokazat će je li mobilni marketing doista marketing budućnosti u očima hrvatskih potrošača.
mobilni marketing, SMS poruke, zadovoljstvo, lojalnost
nije evidentirano
engleski
The impact of SMS messages on customers’ satisfaction and loyalty – Croatian market example
nije evidentirano
mobile marketing, SMS messages, satisfaction, loyalty
nije evidentirano
Podaci o prilogu
131-144.
2017.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Book of papers - 2nd Croatian Direct Marketing Association Conference
Dobrinić, D., Krajnović, A., Staneva, K., Žnideršić-Kovač, P.
Zagreb: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)
2459-7953
Podaci o skupu
2nd Croatian Direct Marketing Association Conference
predavanje
12.10.2017-13.10.2017
Varaždin, Hrvatska