Analiza i evaluacija srednjoškolskih udžbenika engleskoga kao stanog jezika (CROSBI ID 250135)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Marjančić, Stana ; Martinović, Anna
hrvatski
Analiza i evaluacija srednjoškolskih udžbenika engleskoga kao stanog jezika
Evaluacija udžbenika postala je važan dio nastavničke prakse. Ovaj rad bavi se analizom, na mikro i makro razini, i evaluacijom četiriju srednjoškolskih udžbenika engleskog jezika: Log On, Matrix, Opportunities i New Headway, te njihovom usporedbom. Pritom je korišten prilagođeni predložak autora Littlejohna (2011). Udžbenici su analizirani na razini publikacije i dizajna. Kod analize publikacije, tj, fizičkog izgleda udžbenika, svojstva koja se izdvajaju kao važna uključuju upotrebu boja, veličine i izgleda slova i slika te cjelokupnu organizaciju udžbenika. Analiza dizajna ukazuje na to da bi se pažnja trebala pridavati mjeri u kojoj su zastupljene sve jezične vještine i gramatika, kao i tome koliko često se od učenika zahtjevaju pisani i usmeni odgovori. Usporedba analiziranih udžbenika pokazala je da su ovi elementi učenja jezika, kao i integracija jezičnih vještina, zastupljeni u svim udžbenicima.
nastavni materijali za učenje jezika ; analiza udžbenika ; publikacija ; dizajn
nije evidentirano
engleski
An analysis and evaluation of EFL high school textbooks
nije evidentirano
Language teaching materials ; textbook analysis ; publication ; design
nije evidentirano