Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Analiza i evaluacija srednjoškolskih udžbenika engleskoga kao stanog jezika (CROSBI ID 250135)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | domaća recenzija

Marjančić, Stana ; Martinović, Anna Analiza i evaluacija srednjoškolskih udžbenika engleskoga kao stanog jezika // Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku, 46 (2017), 1-2; 64-84

Podaci o odgovornosti

Marjančić, Stana ; Martinović, Anna

hrvatski

Analiza i evaluacija srednjoškolskih udžbenika engleskoga kao stanog jezika

Evaluacija udžbenika postala je važan dio nastavničke prakse. Ovaj rad bavi se analizom, na mikro i makro razini, i evaluacijom četiriju srednjoškolskih udžbenika engleskog jezika: Log On, Matrix, Opportunities i New Headway, te njihovom usporedbom. Pritom je korišten prilagođeni predložak autora Littlejohna (2011). Udžbenici su analizirani na razini publikacije i dizajna. Kod analize publikacije, tj, fizičkog izgleda udžbenika, svojstva koja se izdvajaju kao važna uključuju upotrebu boja, veličine i izgleda slova i slika te cjelokupnu organizaciju udžbenika. Analiza dizajna ukazuje na to da bi se pažnja trebala pridavati mjeri u kojoj su zastupljene sve jezične vještine i gramatika, kao i tome koliko često se od učenika zahtjevaju pisani i usmeni odgovori. Usporedba analiziranih udžbenika pokazala je da su ovi elementi učenja jezika, kao i integracija jezičnih vještina, zastupljeni u svim udžbenicima.

nastavni materijali za učenje jezika ; analiza udžbenika ; publikacija ; dizajn

nije evidentirano

engleski

An analysis and evaluation of EFL high school textbooks

nije evidentirano

Language teaching materials ; textbook analysis ; publication ; design

nije evidentirano

Podaci o izdanju

46 (1-2)

2017.

64-84

objavljeno

0351-0840

Povezanost rada

Filologija