Analiza tekstnih strategija u odabranim priručnicima za samopomoć (CROSBI ID 60987)
Prilog u knjizi | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Medić, Igor
hrvatski
Analiza tekstnih strategija u odabranim priručnicima za samopomoć
Autor se bavi analizom temeljnih tekstnih značajki dvaju popularnih hrvatskih priručnika za samopomoć – Tkanjem života Mirjane Krizmanić i Školom života Brune Šimleše. Rad ima funkciju uvodnoga istraživanja temeljnih značajki i načela strukturiranja ove vrste tekstova. Nakon uvodnog osvrta na kontekst uporabe, funkcije i sadržaj literature za samopomoć, izvedena je iscrpna analiza odabranih dijelova obaju odabranih priručnika. Poseban je naglasak stavljen na strukturiranje pozicija autora i čitatelja u tekstu te pripadne strategije uvjeravanja i upućivanja. Analizirana su i osnovna obilježja modela izlaganja s obzirom na uočene makro i mikrostrukture u tekstovima. Istaknute su sličnosti i razlike u načelu strukturiranja tekstova obaju priručnika i zacrtani mogući smjerovi daljnjih istraživanja literature za samopomoć.
literatura za samopomoć ; tekstne strategije ; Mirjana Krizmanić ; Bruno Šimleša
nije evidentirano
engleski
Analysis of Textual Strategies in Selected Self- Help Literature
nije evidentirano
self-help literature ; textual strategies ; Mirjana Krizmanić ; Bruno Šimleša
nije evidentirano
Podaci o prilogu
383-395.
objavljeno
Podaci o knjizi
Tekstom o tekstu. Zbornik studentskih radova s kolegija Tekstna lingvistika
Petrović, Bernardina
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Odsjek za kroatistiku, Katedra za stilistiku
2012.
978-953-175-430-9