Reklamne strategije i izrazi na uličnim plakatima (primjer: Zadar) (CROSBI ID 419137)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Džanan, Dijana
Čupković, Gordana
hrvatski
Reklamne strategije i izrazi na uličnim plakatima (primjer: Zadar)
U radu se raspravlja o reklamnim strategijama i izrazima na primjeru korpusa uličnih plakata prikupljena na zadarskim ulicama. Piše se o smještaju reklamnih plakata u gradu i povezanosti urbane vizure s ljudima koji se kreću gradom te se daje pregled u stručnoj literaturi opisanih glavnih reklamnih obilježja i strategija (o globalnom i lokalnom u jeziku reklama, o dobnim i rodnim skupinama). Iz analiziranih primjera izvlače se zaključci o učestalosti pojedinih tipova reklama, o tipičnim verbalnim obilježjima reklama te se donose zapažanja o društvenim skupinama i društvenom kontekstu koji se očitavaju u izdvojenim reklamnim porukama i njihovoj namjeni.
reklame, ulični plakati, jezik reklama, reklamne strategije, grad
nije evidentirano
engleski
Advertising Strategies and Expressions on Billboards (Example: Zadar)
nije evidentirano
advertisements, billboards, advertising language, advertising strategy, city
nije evidentirano
Podaci o izdanju
43
28.03.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Odjel za kroatistiku i slavistiku
Zadar