Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 932835

Ekonomija za poduzetnike: uvod u poslovnu ekonomiju


Dvorski, Stjepan; Kovšca, Vladimir; Lacković Vincek, Zrinka
Ekonomija za poduzetnike: uvod u poslovnu ekonomiju, Varaždin: TIVA Tiskara Varaždin, 2018 (sveučilišni udžbenik)


Naslov
Ekonomija za poduzetnike: uvod u poslovnu ekonomiju
(Economics for entrepreneurs: introduction to business economics)

Autori
Dvorski, Stjepan ; Kovšca, Vladimir ; Lacković Vincek, Zrinka

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, sveučilišni udžbenik, znanstvena

Izdavač
TIVA Tiskara Varaždin

Grad
Varaždin

Godina
2018

Stranica
495

ISBN
978-953-333-081-5

Ključne riječi
Ekonomija ; poduzeće ; upravljanje ; mjerenje uspješnosti ; upravljanje troškovima
(Economy ; business ; management ; performance measurement ; cost management)

Sažetak
Knjiga Ekonomija za poduzetnike: uvod u poslovnu ekonomiju svojim sadržajem obrađuje područje primjene poslovne ekonomije i to kroz promišljanje o poduzećima od njihova nastanka, zatim samu ideju o poduzetničkom poduhvatu, preko postavljanja ciljeva, oblikovanja, upravljanja te kontrole, odnosno mjerenja uspješnosti poslovanja. Razumijevanje poslovanja poduzeća u suvremenim procesima globalizacije i postojećim promjenama, implicira potrebu afirmacije poduzeća kao nositelja razvoja i u hrvatskom gospodarskom sustavu. Ekonomija za poduzetnike odnosi se na primjenu ekonomske teorije te znanstvenih metoda analize i donošenja odluka kako bi se preispitali efikasniji načini kako da određeno poduzeće postigne zacrtane ciljeve. Postizanje ciljeva uglavnom je ograničeno, kao i u bilo kojem sustavu povratne veze, određenim ograničenjima uvjetovanim smetnjama iz okruženja te unutar samih poduzeća. Bez obzira o kakvom se poslovnom subjektu, odnosno poduzeću radilo ciljevi i njihova ograničenja su različiti, međutim određeni generički postupak kroz koji se provodi proces donošenja odluka bit će uglavnom jednak. Integracijom ekonomske teorije i analitičkog okvira kao podloge donošenja poslovnih odluka, knjiga objedinjuje ova funkcionalno odvojena područja proučavanja. Knjiga koncepcijski proučavanu problematiku nastoji objasniti kroz tri cjeline i to kroz analizu poslovanja poduzeća, zatim kroz primjenu teoretskih saznanja o troškovima na stvarnim problemima odlučivanja te kroz cjelinu analize povezivanja ciljeva poslovanja s određenim poslovnim politikama i njihovih posljedica na konkurentski položaj poduzeća.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin