Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 932634

Utjecaj pokretne grafike u oglašavanju kozmetičkih preparata na potrošače


Šokac, Tea
Utjecaj pokretne grafike u oglašavanju kozmetičkih preparata na potrošače 2016., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb


Naslov
Utjecaj pokretne grafike u oglašavanju kozmetičkih preparata na potrošače
(Influence of motion graphics in consumer cosmetics advertising)

Autori
Šokac, Tea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
11.02

Godina
2016

Stranica
85

Mentor
Pibernik, Jesenka

Neposredni voditelj
Dolić, Jurica

Ključne riječi
Pokretna grafika, oglašavanje, kozmetički proizvodi
(Motion graphics, advertising, cosmetic products)

Sažetak
Problematika koja se istražuje u ovom radu temelji se na načinu prikaza sadržaja u oglašavanju kozmetičkih proizvoda. Oglašavanje predstavlja značajan faktor u interakciji proizvođača i potrošača, stoga će se pokušati analizirati koji način prikazivanja sadržaja u video reklamama je najprihvatljiviji za potrošače. Prilikom analiziranja sagledati će se dva najvažnija parametra u oblikovanju reklamnih proizvoda – video isječci i pokretna grafika. U teorijskom dijelu biti će opisan povijesni razvoj pokretne grafike, arakteristike elemenata pokretne grafike, čimbenici marketinške komunikacije, ponašanje potrošača, percepcija, pažnja i analiza kozmetičkih reklama. U eksperimentalnom dijelu opisati će se istraživanje putem upitnika i putem eye tracking uređaja na temelju kojih će biti predstavljeni rezultati diplomskog rada. Također, predstaviti će se dvije video reklame napravljene u svrhu eye tracking istraživanja. Cilj rada je definirati utječe li pokretna grafika u reklamama za kozmetičke proizvode na potrošački mentalitet i stvara li najbolju podlogu za odluku o kupnji.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Grafički fakultet, Zagreb