Utjecaj pokretne grafike u oglašavanju kozmetičkih preparata na potrošače (CROSBI ID 419099)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Šokac, Tea
Pibernik, Jesenka
Dolić, Jurica
hrvatski
Utjecaj pokretne grafike u oglašavanju kozmetičkih preparata na potrošače
Problematika koja se istražuje u ovom radu temelji se na načinu prikaza sadržaja u oglašavanju kozmetičkih proizvoda. Oglašavanje predstavlja značajan faktor u interakciji proizvođača i potrošača, stoga će se pokušati analizirati koji način prikazivanja sadržaja u video reklamama je najprihvatljiviji za potrošače. Prilikom analiziranja sagledati će se dva najvažnija parametra u oblikovanju reklamnih proizvoda – video isječci i pokretna grafika. U teorijskom dijelu biti će opisan povijesni razvoj pokretne grafike, arakteristike elemenata pokretne grafike, čimbenici marketinške komunikacije, ponašanje potrošača, percepcija, pažnja i analiza kozmetičkih reklama. U eksperimentalnom dijelu opisati će se istraživanje putem upitnika i putem eye tracking uređaja na temelju kojih će biti predstavljeni rezultati diplomskog rada. Također, predstaviti će se dvije video reklame napravljene u svrhu eye tracking istraživanja. Cilj rada je definirati utječe li pokretna grafika u reklamama za kozmetičke proizvode na potrošački mentalitet i stvara li najbolju podlogu za odluku o kupnji.
pokretna grafika, oglašavanje, kozmetički proizvodi
nije evidentirano
engleski
Influence of motion graphics in consumer cosmetics advertising
nije evidentirano
motion graphics, advertising, cosmetic products
nije evidentirano
Podaci o izdanju
85
11.02.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet
Zagreb