Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj pokretne grafike u oglašavanju kozmetičkih preparata na potrošače (CROSBI ID 419099)

Ocjenski rad | diplomski rad

Šokac, Tea Utjecaj pokretne grafike u oglašavanju kozmetičkih preparata na potrošače / Pibernik, Jesenka (mentor); Dolić, Jurica (neposredni voditelj). Zagreb, Grafički fakultet, Zagreb, . 2016

Podaci o odgovornosti

Šokac, Tea

Pibernik, Jesenka

Dolić, Jurica

hrvatski

Utjecaj pokretne grafike u oglašavanju kozmetičkih preparata na potrošače

Problematika koja se istražuje u ovom radu temelji se na načinu prikaza sadržaja u oglašavanju kozmetičkih proizvoda. Oglašavanje predstavlja značajan faktor u interakciji proizvođača i potrošača, stoga će se pokušati analizirati koji način prikazivanja sadržaja u video reklamama je najprihvatljiviji za potrošače. Prilikom analiziranja sagledati će se dva najvažnija parametra u oblikovanju reklamnih proizvoda – video isječci i pokretna grafika. U teorijskom dijelu biti će opisan povijesni razvoj pokretne grafike, arakteristike elemenata pokretne grafike, čimbenici marketinške komunikacije, ponašanje potrošača, percepcija, pažnja i analiza kozmetičkih reklama. U eksperimentalnom dijelu opisati će se istraživanje putem upitnika i putem eye tracking uređaja na temelju kojih će biti predstavljeni rezultati diplomskog rada. Također, predstaviti će se dvije video reklame napravljene u svrhu eye tracking istraživanja. Cilj rada je definirati utječe li pokretna grafika u reklamama za kozmetičke proizvode na potrošački mentalitet i stvara li najbolju podlogu za odluku o kupnji.

pokretna grafika, oglašavanje, kozmetički proizvodi

nije evidentirano

engleski

Influence of motion graphics in consumer cosmetics advertising

nije evidentirano

motion graphics, advertising, cosmetic products

nije evidentirano

Podaci o izdanju

85

11.02.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Grafička tehnologija