Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Samorefleksije studenata učiteljskog studija o praktičnoj izvedbi nastave likovne kulture (CROSBI ID 249788)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | domaća recenzija

Županić Benić, Marijana Samorefleksije studenata učiteljskog studija o praktičnoj izvedbi nastave likovne kulture // Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, 16 (2018), 1; 117-131

Podaci o odgovornosti

Županić Benić, Marijana

hrvatski

Samorefleksije studenata učiteljskog studija o praktičnoj izvedbi nastave likovne kulture

Sposobnost samorefleksije smatra se jednim od važnih područja za uvođenje pozitivnih promjena u učiteljskoj praksi te profesionalnom razvoju učitelja. Razmatrati pitanje sposobnosti samorefleksije studenata o njihovoj praktičnoj izvedbi nastave likovne kulture značajan je aspekt unapređivanja kvalitete nastavnog procesa i inicijalnog obrazovanja učitelja. Radi toga na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu provedeno je kvalitativno istraživanje u kojem se samorefleksijom nastojalo istražiti što studenti misle o vlastitoj izvedbi javnoga sata iz likovne kulture. U istraživanju su sudjelovali studenti četvrte godine razredne nastave, a provedeno je anonimnim anketnim upitnikom u ljetnom semestru ak. god. 2016./2017. U ovom radu izneseni su podaci koji su dobiveni odgovorima na otvorena pitanja, a razvrstani su u šest kategorija: 1. strahovi prije izvedbe javnoga sata, 2. poteškoće za vrijeme pisanja pripreme, 3. poteškoće tijekom rada s učenicima, 4. samoprocjena uspješnosti izvedbe javnoga sata, 5. kako poboljšati izvedbu javnoga sata i 6. što bi mijenjali u izvedbi javnoga sata. Rezultati su pokazali da kod studenata nedostatak vremena za realizaciju nastavnoga sata najčešće izaziva strah, a ujedno se ističe i problem integracije teorijskoga znanja u učiteljskoj praksi, primjerice, problemi u pisanju pripreme, komunikacija s učenicima i korištenje likovnoga jezika u objašnjavanju likovnih problema i pojmova. Dobiveni rezultati pružaju uvid u mišljenja studenata koja su proizašla iz njihove samorefleksije o izvedbi javnoga sata iz metodike likovne kulture i važnost samorefleksije za inicijalno obrazovanje i razvoj budućih učitelja.

refleksija i samorefleksija, obrazovanje učitelja, kvaliteta studija, metodika likovne kulture

nije evidentirano

engleski

Teacher education students’ self-reflection on their performance during the visual arts teaching experience

nije evidentirano

higher education quality, reflection, self-reflection, teacher education, visual arts teaching methodology

nije evidentirano

Podaci o izdanju

16 (1)

2018.

117-131

objavljeno

1334-2312

Povezanost rada

Pedagogija

Indeksiranost