Poduzetnici i nova komunikacijska tehnologija: Zapreka ili izazov? (CROSBI ID 249787)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Gujić, Martina ; Kraljević Radojka ; Milun, Toni
hrvatski
Poduzetnici i nova komunikacijska tehnologija: Zapreka ili izazov?
Poduzetništvo predstavlja način razmišljanja i ponašanja, kontinuiranog pronalaženje novih ideja, kreativnosti, proaktivnosti i inicijative u ostvarenju ciljeva. Uspješna promocija poduzetničke ideje ostvaruje se marketinškom komunikacijom s potrošačima. Empirijskim istraživanjem željelo se utvrditi u kojoj mjeri poduzetnici u Hrvatskoj koriste društvene mreže kao novi oblik komunikacije s potrošačima. Konstruiran je poseban upitnik temeljem kojeg su prikupljeni podaci za 172 tvrtke. Pokazale su se razlike u korištenju društvenih mreža između tvrtki u domaćem i stranom vlasništvu, pri čemu su tvrtke s obrazovanijim zaposlenicima otvorenije prema prihvaćanju informacijske tehnologije u poslovanju. U ovom istraživanju starosna dob nije se pokazala statistički značajnom.
poduzetništvo ; komunikacija ; internet ; interakcija ; društvene mreže ; potrošač
nije evidentirano
engleski
Entrepreneurs and New Communication Technology: Obstacle or Challenge?
nije evidentirano
entrepreneurship ; communication ; internet ; interaction ; social networks ; consumer
nije evidentirano