Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Poduzetnici i nova komunikacijska tehnologija: Zapreka ili izazov? (CROSBI ID 249787)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Gujić, Martina ; Kraljević Radojka ; Milun, Toni Poduzetnici i nova komunikacijska tehnologija: Zapreka ili izazov? // Acta economica et turistica, 1 (2016), 2; 159-176

Podaci o odgovornosti

Gujić, Martina ; Kraljević Radojka ; Milun, Toni

hrvatski

Poduzetnici i nova komunikacijska tehnologija: Zapreka ili izazov?

Poduzetništvo predstavlja način razmišljanja i ponašanja, kontinuiranog pronalaženje novih ideja, kreativnosti, proaktivnosti i inicijative u ostvarenju ciljeva. Uspješna promocija poduzetničke ideje ostvaruje se marketinškom komunikacijom s potrošačima. Empirijskim istraživanjem željelo se utvrditi u kojoj mjeri poduzetnici u Hrvatskoj koriste društvene mreže kao novi oblik komunikacije s potrošačima. Konstruiran je poseban upitnik temeljem kojeg su prikupljeni podaci za 172 tvrtke. Pokazale su se razlike u korištenju društvenih mreža između tvrtki u domaćem i stranom vlasništvu, pri čemu su tvrtke s obrazovanijim zaposlenicima otvorenije prema prihvaćanju informacijske tehnologije u poslovanju. U ovom istraživanju starosna dob nije se pokazala statistički značajnom.

poduzetništvo ; komunikacija ; internet ; interakcija ; društvene mreže ; potrošač

nije evidentirano

engleski

Entrepreneurs and New Communication Technology: Obstacle or Challenge?

nije evidentirano

entrepreneurship ; communication ; internet ; interaction ; social networks ; consumer

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1 (2)

2016.

159-176

objavljeno

1849-8469

1849-921X

Povezanost rada

Ekonomija