Utjecaj kvalitete grafičkih sadržaja na uspješnost digitalnog oglašavanja (CROSBI ID 660344)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Bratić, Diana ; Abičić, Vedran
hrvatski
Utjecaj kvalitete grafičkih sadržaja na uspješnost digitalnog oglašavanja
Multimedijski sadržaji postali su ključno sredstvo komuniciranja, a razina kvalitete multimedijskog sadržaja korištena u svrhu digitalnog oglašavanja neposredno utječe na ishod tj. uspješnost digitalne marketinške kampanje. Stoga je zadatak grafičkog, odnosno multimedijskog stručnjaka kreirati sadržaj koji će biti kvalitetan, relevantan i učinkovit za korisnika. Učinkovitost određenog marketinškog multimedijskog sadržaja je egzaktna i mjerljiva, te se najbolje očituje kroz kvocijent broja klikova na određeni oglas i broj prikaza istog oglasa ili CTR (Click Through Rate), te kroz povratak investicije ili ROI (Return on Investment). Cilj ovog rada bio je istražiti reakcije korisnika na multimedijske sadržaje različitog stupnja kvalitete i odrediti utjecaj razine kvalitete multimedijskog sadržaja na stupanj odgovora korisnika kako bi se utvrdilo na koji način kvaliteta multimedijskog sadržaja utječe na uspješnost digitalne marketinške kampanje. U tu svrhu definirani su ključni parametri koji određuju kvalitetu multimedijskog sadržaja s tehničkog i kreativnog aspekta. Istraživani su statični vizualni sadržaji putem Google AdWords i Analytics internetskih alata. Rezultati dobiveni kvantitativnom i kvalitativnom statističkom analizom uključuju reakciju i odgovor ispitanika, te opisuju reakcije s obzirom na demografsku analizu i kategorizaciju.
multimedijski sadržaj, digitalno oglašavanje, statični vizualni sadržaj, kvaliteta
nije evidentirano
engleski
The impact of a quality of graphic contents on the digital advertising effectiveness
nije evidentirano
multimedia content, digital advertising, static visual content, quality
nije evidentirano
Podaci o prilogu
33-42.
2016.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Tiskarstvo i dizajn 2016
Žiljak Vujić, Jana
Zagreb: FotoSoft (FS)
2459-7341
Podaci o skupu
Tiskarstvo i dizajn 2016
predavanje
30.03.2016-31.03.2016
Zagreb, Hrvatska