Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj kvalitete grafičkih sadržaja na uspješnost digitalnog oglašavanja (CROSBI ID 660344)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Bratić, Diana ; Abičić, Vedran Utjecaj kvalitete grafičkih sadržaja na uspješnost digitalnog oglašavanja // Tiskarstvo i dizajn 2016 / Žiljak Vujić, Jana (ur.). Zagreb: FotoSoft (FS), 2016. str. 33-42

Podaci o odgovornosti

Bratić, Diana ; Abičić, Vedran

hrvatski

Utjecaj kvalitete grafičkih sadržaja na uspješnost digitalnog oglašavanja

Multimedijski sadržaji postali su ključno sredstvo komuniciranja, a razina kvalitete multimedijskog sadržaja korištena u svrhu digitalnog oglašavanja neposredno utječe na ishod tj. uspješnost digitalne marketinške kampanje. Stoga je zadatak grafičkog, odnosno multimedijskog stručnjaka kreirati sadržaj koji će biti kvalitetan, relevantan i učinkovit za korisnika. Učinkovitost određenog marketinškog multimedijskog sadržaja je egzaktna i mjerljiva, te se najbolje očituje kroz kvocijent broja klikova na određeni oglas i broj prikaza istog oglasa ili CTR (Click Through Rate), te kroz povratak investicije ili ROI (Return on Investment). Cilj ovog rada bio je istražiti reakcije korisnika na multimedijske sadržaje različitog stupnja kvalitete i odrediti utjecaj razine kvalitete multimedijskog sadržaja na stupanj odgovora korisnika kako bi se utvrdilo na koji način kvaliteta multimedijskog sadržaja utječe na uspješnost digitalne marketinške kampanje. U tu svrhu definirani su ključni parametri koji određuju kvalitetu multimedijskog sadržaja s tehničkog i kreativnog aspekta. Istraživani su statični vizualni sadržaji putem Google AdWords i Analytics internetskih alata. Rezultati dobiveni kvantitativnom i kvalitativnom statističkom analizom uključuju reakciju i odgovor ispitanika, te opisuju reakcije s obzirom na demografsku analizu i kategorizaciju.

multimedijski sadržaj, digitalno oglašavanje, statični vizualni sadržaj, kvaliteta

nije evidentirano

engleski

The impact of a quality of graphic contents on the digital advertising effectiveness

nije evidentirano

multimedia content, digital advertising, static visual content, quality

nije evidentirano

Podaci o prilogu

33-42.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Tiskarstvo i dizajn 2016

Žiljak Vujić, Jana

Zagreb: FotoSoft (FS)

2459-7341

Podaci o skupu

Tiskarstvo i dizajn 2016

predavanje

30.03.2016-31.03.2016

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija, Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti