Pregled bibliografske jedinice broj: 931734
Ponašanje potrošača pri kupnji kućanskih aparata sa aspekta potrošnje energije u vrijeme krize
Ponašanje potrošača pri kupnji kućanskih aparata sa aspekta potrošnje energije u vrijeme krize // 6. Međunarodna konferencija „Dani kriznog upravljanja“, Veleučilište Velika Gorica
Velika Gorica: 6. Međunarodna konferencija „Dani kriznog upravljanja“, Veleučilište Velika Gorica, 2013. str. 1107-1133 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 931734 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ponašanje potrošača pri kupnji kućanskih aparata sa aspekta potrošnje energije u vrijeme krize
(Consumer behaviour when purchasing household appliances from the aspect of energy consumption in the times of crisis)
Autori
Vuković, Dijana ; Jurič, Boris ; Ojdenić, Robertino
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
6. Međunarodna konferencija „Dani kriznog upravljanja“, Veleučilište Velika Gorica
/ - Velika Gorica : 6. Međunarodna konferencija „Dani kriznog upravljanja“, Veleučilište Velika Gorica, 2013, 1107-1133
ISBN
978-953-7716-44-8
Skup
6. Međunarodna konferencija „Dani kriznog upravljanja“, Veleučilište Velika Gorica
Mjesto i datum
Velika Gorica, Hrvatska, 28.05.2013. - 29.05.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
kriza, kućanski aparati koji štede energiju, potrošač, briga za okoliš, Hrvatska
(crisis, energy saving household appliances, consumer, environmental care, Croatia)
Sažetak
Ključ uspjeha proizvođača kućanskih aparata koji štede energije leži u uvažavanju promijenjenog razmišljanja i ponašanja potrošača te njihovih individualnih potreba nakon vremena krize i recesije. Potrošači danas imaju potpunu kontrolu nad kupnjom kućanskih aparata, a i puno više mogućnosti izbora pri kupnji kućanskih aparata. Potrošači kućanskih aparata, čija je potrošnja prije vremena krize i recesije predstavljala pokretačku snagu, danas pri donošenju odluke o kupnji kućanskih aparata puno više čimbenika uzimaju u obzir, te je njihova odluka složenija. Sa aspekta promjene vrijednosti i motiva potrošača kućanskih aparata ključni su trendovi: insistiranje na jednostavnosti, društvena odgovornost proizvođača kućanskih aparata, etičko poslovanje, potražnja za proizvodima koji štede energiju, lojalnost i sl. Sa plasmanom kućanskih aparata koji štede energiju i ne zagađuju okoliš potrošači preispituju svoje potrošačke navike i okreću se sve više „zelenom životu“. Klimatske promjene na zemlji dosegle su razinu kada svaki potrošač postaje svjestan korištenja manje štetnih izvora energije i kućanskih aparata koji štede izvore energije. Uz kratak osvrt na vrijeme krize i recesije, te potrošačke navike u vrijeme krize, cilj ovog rada je utvrditi motive i stavove potrošača kućanskih aparata te utvrditi razinu svjesnosti ispitanika i njihove percepcije prema kućanskim proizvodima koji štede energiju i potiču brigu za okoliš.
Izvorni jezik
Hrvatski