Komunikacija ekološkim simbolima na ambalaži (CROSBI ID 660340)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Bratić, Diana ; Gajdek, Dea ; Miljković, Petar
hrvatski
Komunikacija ekološkim simbolima na ambalaži
Razvoj zelenog upravljanja i zelenog marketinga utjecao je i na grafičku komunikaciju putem ambalaže. Uz informativne oznake o proizvodu, na ambalaži su sve više zastupljeni ekološki simboli koji govore o njenim ekološkim aspektima. No oni ujedno utječu na odluku o kupnji jer komuniciraju ekološku prihvatljivost i potiču ekološko ponašanje potrošača. Stoga je provedeno znanstveno istraživanje kojim se nastojalo istražiti poznaju li potrošači ekološke simbole na ambalaži, utječu li oni na njihovu kupnju proizvoda ako je proizvod u ekološki prihvatljivoj ambalaži, te kakav je njihov stav o recikliranju. Odgovori ispitanika prikupljeni su putem on-line anketnog upitnika sačinjenog od dva dijela, u prvom dijelu su bili opći podaci o ispitanicima, a u drugom dijelu njihovi stavovi o istraživanoj problematici. Nakon statističke obrade dobivenih rezultata moglo se zaključiti da većina ispitanika ima pozitivan stav prema ekološkoj ambalaži koju ne smatra manje atraktivnom, no za istu ne bi izdvojili više novaca. Također da poznaju ekološke oznake na ambalaži, i da u posljednjih 5 godina više obraćaju pažnju na njih prilikom kupnje proizvoda, te da istu više recikliraju.
ekološki simboli, ambalaža, komunikacija, zeleni marketing
nije evidentirano
engleski
Communication with ecological symbols on the packaging
nije evidentirano
ecological symbols, packaging, communication, green marketing
nije evidentirano
Podaci o prilogu
39-45.
2018.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Printing & Design 18
Žiljak Gršić, Jana
Zagreb: FotoSoft (FS)
2459-8836
Podaci o skupu
Međunarodni znanstveni skup Tiskarstvo & dizajn 2018.
predavanje
16.03.2018-16.03.2018
Zagreb, Hrvatska