Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Identitet autohtonog drniškog pršuta s aspekta reakcije potrošača (CROSBI ID 660338)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Vuković, Dijana ; Jurič, Boris ; Ojdenić, Robertino Identitet autohtonog drniškog pršuta s aspekta reakcije potrošača // 1. Međunarodna znanstveno-stručna konferencija “Fedor Rocco” iz područja marketinga i komunikacija, Visoka poslovna škola Zagreb, Zagreb. Zagreb, 2014. str. 77-97

Podaci o odgovornosti

Vuković, Dijana ; Jurič, Boris ; Ojdenić, Robertino

hrvatski

Identitet autohtonog drniškog pršuta s aspekta reakcije potrošača

Zahvaljujući raznolikosti podneblja, klime i povijesnih utjecaja Hrvatska ima mnoštvo prehrambenih i neprehrambenih proizvoda, među kojima se svojom kvalitetom i tradicijom ističe drniški pršut, koji ima mogućnost postati interesantan gospodarski proizvod. Ulaskom Hrvatske u Europsku Uniju stvorene su pretpostavke razvoja adekvatne strategije kako od regionalnog proizvoda postati dio nacionalnog bogatstva. Drniški pršut na europskom tržištu postaje značajan turistički proizvod određene turističke destinacije i kao takav važan izvozni čimbenik koji promiče hrvatski turistički proizvod. U cilju istraživanja obraditi će se psihološka pozadina konzumacije drniškog pršuta i potrebe potrošača, kao i njihovi motivi i stavovi za tipičnim autohtonim hrvatskim proizvodom. Podaci ukazuju na vrijednost drniškog pršuta, koji treba sačuvati kao specijalitet i specifičnost hrvatske autohtone proizvodnje, te razviti adekvatne marketinške strategije u svrhu njegova pozicioniranja.

autohtoni prehrambeni proizvod ; drniški pršut ; tržišni potencijal ; ponašanje potrošača

nije evidentirano

engleski

Identity of traditional Drniš dry-cured ham from the aspect of consumenr reaction

nije evidentirano

traditional food product ; Drniš dry-cured ham ; market potential ; consumer behaviour

nije evidentirano

Podaci o prilogu

77-97.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

1. Međunarodna znanstveno-stručna konferencija “Fedor Rocco” iz područja marketinga i komunikacija, Visoka poslovna škola Zagreb, Zagreb

Zagreb:

978-953-57657-3-8

Podaci o skupu

1. Međunarodna znanstveno-stručna konferencija “Fedor Rocco” iz područja marketinga i komunikacija, Visoka poslovna škola Zagreb, Zagreb

predavanje

06.12.2014-06.12.2014

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

nije evidentirano