Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 931729

Identitet autohtonog drniškog pršuta s aspekta reakcije potrošača


Vuković, Dijana; Jurič, Boris; Ojdenić, Robertino
Identitet autohtonog drniškog pršuta s aspekta reakcije potrošača // 1. Međunarodna znanstveno-stručna konferencija “Fedor Rocco” iz područja marketinga i komunikacija, Visoka poslovna škola Zagreb, Zagreb
Zagreb, Hrvatska: 1. Međunarodna znanstveno-stručna konferencija “Fedor Rocco” iz područja marketinga i komunikacija, Visoka poslovna škola Zagreb, Zagreb, 2014. str. 77-97 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 931729 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Identitet autohtonog drniškog pršuta s aspekta reakcije potrošača
(Identity of traditional Drniš dry-cured ham from the aspect of consumenr reaction)

Autori
Vuković, Dijana ; Jurič, Boris ; Ojdenić, Robertino

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
1. Međunarodna znanstveno-stručna konferencija “Fedor Rocco” iz područja marketinga i komunikacija, Visoka poslovna škola Zagreb, Zagreb / - Zagreb, Hrvatska : 1. Međunarodna znanstveno-stručna konferencija “Fedor Rocco” iz područja marketinga i komunikacija, Visoka poslovna škola Zagreb, Zagreb, 2014, 77-97

ISBN
978-953-57657-3-8

Skup
1. Međunarodna znanstveno-stručna konferencija “Fedor Rocco” iz područja marketinga i komunikacija, Visoka poslovna škola Zagreb, Zagreb

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 06.12. 2014

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
autohtoni prehrambeni proizvod ; drniški pršut ; tržišni potencijal ; ponašanje potrošača
(traditional food product ; Drniš dry-cured ham ; market potential ; consumer behaviour)

Sažetak
Zahvaljujući raznolikosti podneblja, klime i povijesnih utjecaja Hrvatska ima mnoštvo prehrambenih i neprehrambenih proizvoda, među kojima se svojom kvalitetom i tradicijom ističe drniški pršut, koji ima mogućnost postati interesantan gospodarski proizvod. Ulaskom Hrvatske u Europsku Uniju stvorene su pretpostavke razvoja adekvatne strategije kako od regionalnog proizvoda postati dio nacionalnog bogatstva. Drniški pršut na europskom tržištu postaje značajan turistički proizvod određene turističke destinacije i kao takav važan izvozni čimbenik koji promiče hrvatski turistički proizvod. U cilju istraživanja obraditi će se psihološka pozadina konzumacije drniškog pršuta i potrebe potrošača, kao i njihovi motivi i stavovi za tipičnim autohtonim hrvatskim proizvodom. Podaci ukazuju na vrijednost drniškog pršuta, koji treba sačuvati kao specijalitet i specifičnost hrvatske autohtone proizvodnje, te razviti adekvatne marketinške strategije u svrhu njegova pozicioniranja.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište VERN, Zagreb

Profili:

Avatar Url Dijana Vuković (autor)

Avatar Url Boris Jurič (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vuković, Dijana; Jurič, Boris; Ojdenić, Robertino
Identitet autohtonog drniškog pršuta s aspekta reakcije potrošača // 1. Međunarodna znanstveno-stručna konferencija “Fedor Rocco” iz područja marketinga i komunikacija, Visoka poslovna škola Zagreb, Zagreb
Zagreb, Hrvatska: 1. Međunarodna znanstveno-stručna konferencija “Fedor Rocco” iz područja marketinga i komunikacija, Visoka poslovna škola Zagreb, Zagreb, 2014. str. 77-97 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Vuković, D., Jurič, B. & Ojdenić, R. (2014) Identitet autohtonog drniškog pršuta s aspekta reakcije potrošača. U: 1. Međunarodna znanstveno-stručna konferencija “Fedor Rocco” iz područja marketinga i komunikacija, Visoka poslovna škola Zagreb, Zagreb.
@article{article, year = {2014}, pages = {77-97}, keywords = {autohtoni prehrambeni proizvod, drni\v{s}ki pr\v{s}ut, tr\v{z}i\v{s}ni potencijal, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a}, isbn = {978-953-57657-3-8}, title = {Identitet autohtonog drni\v{s}kog pr\v{s}uta s aspekta reakcije potro\v{s}a\v{c}a}, keyword = {autohtoni prehrambeni proizvod, drni\v{s}ki pr\v{s}ut, tr\v{z}i\v{s}ni potencijal, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a}, publisher = {1. Me\djunarodna znanstveno-stru\v{c}na konferencija “Fedor Rocco” iz podru\v{c}ja marketinga i komunikacija, Visoka poslovna \v{s}kola Zagreb, Zagreb}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, year = {2014}, pages = {77-97}, keywords = {traditional food product, Drni\v{s} dry-cured ham, market potential, consumer behaviour}, isbn = {978-953-57657-3-8}, title = {Identity of traditional Drni\v{s} dry-cured ham from the aspect of consumenr reaction}, keyword = {traditional food product, Drni\v{s} dry-cured ham, market potential, consumer behaviour}, publisher = {1. Me\djunarodna znanstveno-stru\v{c}na konferencija “Fedor Rocco” iz podru\v{c}ja marketinga i komunikacija, Visoka poslovna \v{s}kola Zagreb, Zagreb}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font