Identitet autohtonog drniškog pršuta s aspekta reakcije potrošača (CROSBI ID 660338)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Vuković, Dijana ; Jurič, Boris ; Ojdenić, Robertino
hrvatski
Identitet autohtonog drniškog pršuta s aspekta reakcije potrošača
Zahvaljujući raznolikosti podneblja, klime i povijesnih utjecaja Hrvatska ima mnoštvo prehrambenih i neprehrambenih proizvoda, među kojima se svojom kvalitetom i tradicijom ističe drniški pršut, koji ima mogućnost postati interesantan gospodarski proizvod. Ulaskom Hrvatske u Europsku Uniju stvorene su pretpostavke razvoja adekvatne strategije kako od regionalnog proizvoda postati dio nacionalnog bogatstva. Drniški pršut na europskom tržištu postaje značajan turistički proizvod određene turističke destinacije i kao takav važan izvozni čimbenik koji promiče hrvatski turistički proizvod. U cilju istraživanja obraditi će se psihološka pozadina konzumacije drniškog pršuta i potrebe potrošača, kao i njihovi motivi i stavovi za tipičnim autohtonim hrvatskim proizvodom. Podaci ukazuju na vrijednost drniškog pršuta, koji treba sačuvati kao specijalitet i specifičnost hrvatske autohtone proizvodnje, te razviti adekvatne marketinške strategije u svrhu njegova pozicioniranja.
autohtoni prehrambeni proizvod ; drniški pršut ; tržišni potencijal ; ponašanje potrošača
nije evidentirano
engleski
Identity of traditional Drniš dry-cured ham from the aspect of consumenr reaction
nije evidentirano
traditional food product ; Drniš dry-cured ham ; market potential ; consumer behaviour
nije evidentirano
Podaci o prilogu
77-97.
2014.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
1. Međunarodna znanstveno-stručna konferencija “Fedor Rocco” iz područja marketinga i komunikacija, Visoka poslovna škola Zagreb, Zagreb
Zagreb:
978-953-57657-3-8
Podaci o skupu
1. Međunarodna znanstveno-stručna konferencija “Fedor Rocco” iz područja marketinga i komunikacija, Visoka poslovna škola Zagreb, Zagreb
predavanje
06.12.2014-06.12.2014
Zagreb, Hrvatska