Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 931640

Menadžment hodočašća i vjerskih događaja


Cerović, Zdenko; Zanketić, Patricia
Menadžment hodočašća i vjerskih događaja, Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2014 (monografija)


Naslov
Menadžment hodočašća i vjerskih događaja
(Pilgrim and religious event management)

Autori
Cerović, Zdenko ; Zanketić, Patricia

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Grad
Opatija

Godina
2014

Stranica
260

ISBN
978-953-7842-20-8

Ključne riječi
Vjerski turizam, Menadžment
(Pilgrim tourism, Religious tourism)

Sažetak
Vjerski turizam čini međusobnu povezanost različitih stručnih komponenti. Potiče prihvaćanje jedne kompleksne vizije fenomena putovanja u odnosu s crkvenim kulturnim dobrima i učestalim interesima gospodarskih interesa, koji okružuju crkvena materijalna i nematerijalna dobra – resurse. U tom kontekstu, strukturalna artikulacija vjerskog turizma zahtjeva pomak kvalitete u duhu koji će zadovoljiti ujedinjujuću logiku, interpretativni ključ, kreativni kriterij od kojeg nastaje organizacijska operativnost, značajna i odgovarajuća raznovrsnim potrebama nemirnog čovjeka post – modernisti, kao duhovno veoma zahtjevnog putnika - čovjeka. Autori ove knjige pokušavaju naglasiti činjenicu, kako se vjerski turizam označava kao pojava, aktivnost i odnos neposredno vezano uz zadovoljenje ljudskih potreba religijskog, odnosno vjerskog i duhovnog karaktera. Vjerski turizam odnosno hodočašća, kao posebna „gospodarska grana“ uza sva vjerska svojstva, sadrži i sva bitna svojstva turizma u cjelini, to je u suštini turističko putovanje za zadovoljenje vjerskih motiva. Razlika je samo u posebnosti motiva putovanja, ali opterećena često posebnim „duhovnim“ zahtjevima i uvjetima organizacije putovanja. Zbog toga što vjerski turizam postaje sve zanimljiviji i kao ekonomsko poslovna djelatnost s ekonomskim učincima, ne smije ga se do kraja komercijalizirati, ne smije se potpuno izbaciti „duhovna“ dimenzija, ovaj vid turističke ponude ipak je poseban i mora trajno u svojim programima putovanja zadržati „duhovnu dimenziju“. Hrvatsko turističko gospodarstvo ima velike mogućnosti u razvitku turizma, pa tako i vjerskog turizma. Te mogućnosti treba prepoznati i implementirati ga u ponudu hrvatskog turističkog gospodarstva u cjelini.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Profili:

Avatar Url Zdenko Cerović (autor)

Avatar Url Patricia Zanketić (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Cerović, Zdenko; Zanketić, Patricia
Menadžment hodočašća i vjerskih događaja, Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2014 (monografija)
Cerović, Z. & Zanketić, P. (2014) Menadžment hodočašća i vjerskih događaja. Opatija, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija.
@book{book, year = {2014}, pages = {260}, keywords = {Pilgrim tourism, Religious tourism}, isbn = {978-953-7842-20-8}, title = {Pilgrim and religious event management}, keyword = {Pilgrim tourism, Religious tourism}, publisher = {Fakultet za menad\v{z}ment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija}, publisherplace = {Opatija} }