Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Interkulturna homofobija: LGBTIQ (ne)vidljivost u odgojno-obrazovnom kontekstu (CROSBI ID 249752)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | domaća recenzija

Bartulović, Marija ; Kušević, Barbara Interkulturna homofobija: LGBTIQ (ne)vidljivost u odgojno-obrazovnom kontekstu // Pedagogijska istraživanja, 11 (2014), 2; 53-70

Podaci o odgovornosti

Bartulović, Marija ; Kušević, Barbara

hrvatski

Interkulturna homofobija: LGBTIQ (ne)vidljivost u odgojno-obrazovnom kontekstu

Tekst polazi od smještanja koncepta seksualne različitosti u širi kontekst interkulturnog obrazovanja, s naglaskom na važnosti povezivanja različitosti u obrazovanju s konceptom društvene pravde. Taj je cilj ukratko ilustriran u prikazu razvoja obrazovanja usmjerenog prema prepoznavanju i promoviranju različitosti kao bogatstva, čijim je diskurzivnim proširivanjem pitanje diskriminacije temeljem seksualnog i rodnog identiteta postalo neizbježan dio suvremenog kritičkog pedagogijskog diskursa. Posebna pažnja pritom je usmjerena na razvoj antidiskriminacijskog rječnika, odnosno koncepata u službi detekcije, analize i kritike opresivnih odgojno-obrazovnih praksi. Nakon pregleda mogućih određenja homofobije i njenog detaljnijeg problematiziranja kao oblika strukturne društvene nepravde, autorice se usmjeravaju na s njom povezane probleme učenika, nastavnika i roditelja koji svojim seksualnim i rodnim identitetima propituju heteronormativnost odgojno-obrazovnoga sustava, dok u završnome dijelu teksta daju prilog daljnjoj dekonstrukciji interkulturne homofobije u hrvatskim školama.

obrazovanje ; seksualna različitost ; seksualne i rodne manjine ; homofobija ; LGBTIQ učenici ; LGBTIQ nastavnici ; LGBTIQ roditelji ; suradnja sa školom

nije evidentirano

engleski

Intercultural homophobia: LGBT (in) visibility in the educational context

nije evidentirano

education, sexual diversity, sexual and gender minorities, homophobia, LGBT students, teachers LGBT, LGBT parents, cooperation with the school

nije evidentirano

Podaci o izdanju

11 (2)

2014.

53-70

objavljeno

1334-7888

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice