Upotreba kostimografskih elemenata dvospektralnog sadržaja u izradi nagradnih igara (CROSBI ID 660312)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Rajković, Ivan ; Radonić, Dinka
hrvatski
Upotreba kostimografskih elemenata dvospektralnog sadržaja u izradi nagradnih igara
U radu su oblikovani kostimografski detalji otisnuti InfrareDesign grafičkom metodom tiska različitog sadržaja za vizualni i blisko infracrveni dio spektra. Uveden je pojam IRMarketing za oznaku svih materijala kreiranih u dvostrukom spektru korištenih za promidžbene svrhe. Izrađene su ulaznice za noćne klubove sa skrivenim informacijama u oku nevidljivom spektru. Uzorci su pričvršćeni na odjeću posjetitelja. Otisnutim ulaznicama posjetitelji ulaze u nagradnu igru tražeći svog «infracrvenog blizanca». Vizualne kamere u zamračenim klubovima ne mogu snimiti tehnički ispravnu sliku. Infracrvene kamere u lošim osvjetlosnim uvjetima snimaju sliku proširenog spektra. Informacije kreirane na kostimografski otisnutim ulaznicama postaju vidljive gledane kroz infracrvene kamere. Oblikovanjem kostimografskih detalja dvostrukog sadržaja izvedeni su novi načini marketinškog komuniciranja sa publikom koja ovim putem spoznaje mogućnosti dvospektralnog prikaza sadržaja.
prošireni sadržaj ; InfrareDesign ; dvospektralni tisak ; IRMarketing
nije evidentirano
engleski
Use of costimographic elements of dual spectrum content in the production of prize games
nije evidentirano
expanded content ; InfrareDesign ; two-spectral printing ; IRMarketing
nije evidentirano
Podaci o prilogu
37-37.
2018.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Međunarodni znanstveni skup Tiskarstvo & dizajn 2018.
predavanje
16.03.2018-16.03.2018
Zagreb, Hrvatska