Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Nezadovoljstvo tretmanom i razinom usluge zaposlenika u maloprodaji (CROSBI ID 249745)

Prilog u časopisu | stručni rad

Renko, Sanda ; Petljak, Kristina Nezadovoljstvo tretmanom i razinom usluge zaposlenika u maloprodaji // Progressive magazin, 16 (2018), 177; 36-38

Podaci o odgovornosti

Renko, Sanda ; Petljak, Kristina

hrvatski

Nezadovoljstvo tretmanom i razinom usluge zaposlenika u maloprodaji

Istraživanje provedeno u sklopu projekta Sveučilišta u Zagrebu "Implikacije promjena starosne strukture na kreiranje strategije maloprodaje" među hrvatskim potrošačima 2017. godine, pokazalo je da su čistoća prodavaonice, izloženost i dostupnost proizvoda na policama, kao i jednostavan i dobro organiziran raspored unutar prodavaonice ono što čini privlačnu atmosferu jednog prodajnog mjesta za potrošače starije životne dobi.

maloprodaja, starije stanovništvo

Istraživanje je provedeno u sklopu projekta Sveučilišta u Zagrebu "Implikacije promjena starosne strukture na kreiranje strategije maloprodaje"

engleski

Unhappiness with the treatment and level of retail employee service

nije evidentirano

retail, the elderly

nije evidentirano

Podaci o izdanju

16 (177)

2018.

36-38

objavljeno

1331-7865

Povezanost rada

nije evidentirano