Nezadovoljstvo tretmanom i razinom usluge zaposlenika u maloprodaji (CROSBI ID 249745)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Renko, Sanda ; Petljak, Kristina
hrvatski
Nezadovoljstvo tretmanom i razinom usluge zaposlenika u maloprodaji
Istraživanje provedeno u sklopu projekta Sveučilišta u Zagrebu "Implikacije promjena starosne strukture na kreiranje strategije maloprodaje" među hrvatskim potrošačima 2017. godine, pokazalo je da su čistoća prodavaonice, izloženost i dostupnost proizvoda na policama, kao i jednostavan i dobro organiziran raspored unutar prodavaonice ono što čini privlačnu atmosferu jednog prodajnog mjesta za potrošače starije životne dobi.
maloprodaja, starije stanovništvo
Istraživanje je provedeno u sklopu projekta Sveučilišta u Zagrebu "Implikacije promjena starosne strukture na kreiranje strategije maloprodaje"
engleski
Unhappiness with the treatment and level of retail employee service
nije evidentirano
retail, the elderly
nije evidentirano