Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj kvalitete multimedijskog sadržaja na uspješnost digitalne marketinške kampanje (CROSBI ID 418975)

Ocjenski rad | diplomski rad

Abičić, Vedran Utjecaj kvalitete multimedijskog sadržaja na uspješnost digitalne marketinške kampanje / Mrvac, Nikola (mentor); Bratić, Diana (neposredni voditelj). Zagreb, Grafički fakultet, Zagreb, . 2016

Podaci o odgovornosti

Abičić, Vedran

Mrvac, Nikola

Bratić, Diana

hrvatski

Utjecaj kvalitete multimedijskog sadržaja na uspješnost digitalne marketinške kampanje

Multimedijski sadržaji postali su ključno sredstvo komuniciranja. Aktualna predviđanja ukazuju kako će u budućnosti isti imati sve veću zastupljenost i širu primjenu. Od oblika multimedijskih komuniciranja kroz digitalne kanale svakako valja izdvojiti digitalno oglašavanje, odnosno komunikaciju na relaciji proizvođač – korisnik ili proizvođač – trgovac - korisnik. Zadatak grafičkog, odnosno multimedijskog stručnjaka je kreirati sadržaj koji će biti kvalitetan, relevantan za korisnika i najvažnije – učinkovit. Učinkovitost određenog marketinškog multimedijskog sadržaja je egzaktna i mjerljiva. Ista se može očitati kroz kvocijent broja klikova na određeni oglas i broj prikaza istog oglasa ili CTR (eng. Click Through Rate) i povratak investicije, tj. tzv. ROI (eng. Return on Investment) faktore. Ovim radom nastoji se istražiti reakcije korisnika na multimedijske sadržaje različitog stupnja kvalitete. Manje kvalitetni su oni koji ne udovoljavaju optimalnim tehničkim i vizualnim kriterijima, a oni većeg stupnja kvalitete su oglasi koji idealno zadovoljavaju tehničke i vizualne kriterije. Također istraživao se utjecaj razine kvalitete multimedijskog sadržaja na stupanj odgovora korisnika i na taj način utvrditi utječe li i na koji način kvaliteta statičnih i dinamičkih multimedijskih sadržaja na uspješnost digitalne marketinške kampanje. Na taj način omogućit će se definiranje grafičkih komunikacija kao jednog od ključnih faktora u cjelokupnom komunikacijskom procesu.

multimedijski sadržaj, digitalno oglašavanje, kvaliteta oglasa, tehnički i vizualni parametri, CTR, ROI

nije evidentirano

engleski

Influence of multimedia content quality on digital marketing campaign success rate

nije evidentirano

multimedia content, digital advertising, ad quality, technical and visual parmeters, CTR, ROI

nije evidentirano

Podaci o izdanju

68

04.07.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Grafička tehnologija