Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Menadžment konkurentnosti ponude smještaja u domaćinstvu (CROSBI ID 418961)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Cerović, Marta Menadžment konkurentnosti ponude smještaja u domaćinstvu / Prof.dr.sc. Nadia Pavia (mentor); Opatija, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, . 2017

Podaci o odgovornosti

Cerović, Marta

Prof.dr.sc. Nadia Pavia

hrvatski

Menadžment konkurentnosti ponude smještaja u domaćinstvu

U doktorskoj disertaciji istražuje se utjecaj ključnih elemenata turističke ponude na konkurentnost ponude smještaja u domaćinstvu. U tu svrhu izvršena je detaljna analiza prethodnih istraživanja usmjerenih na navedenu problematiku i provedeno primarno istraživanje čiji su ciljevi: istražiti razinu kvalitete i utjecaj iznajmljivača, kvalitete objekta i ponude destinacije na konkurentnost ponude smještaja u domaćinstvu ; dokazati međuovisnost konkurentnosti ponude smještaja i ponude destinacije ; utvrditi razinu poduzetničkih znanja, vještina i kompetencija potrebnih za pružanje kvalitetne usluge te njihov utjecaj na uspješnost poslovanja i intenzitet suradnje s DMO ; dokazati povezanost zadovoljenja motiva gostiju i njihove percepcije konkurentnosti ; naglasiti važnost uključivanja destinacijskoga menadžmenta u organizaciju programa i sadržaja s ciljem povećanja konkurentnosti ponude smještaja u domaćinstvu. Sumiranjem spoznaja proizašlih po završetku predmetne disertacije među najznačajnijim znanstvenim doprinosima mogu se navesti: sustavno objedinjen pregled svih relevantnih spoznaja i podataka koji se tiču smještaja u domaćinstvu (zakonskih odrednica, povijesnog razvoja, utjecaja obiteljskoga poduzetništva i menadžmenta) ; znanstveno istraživanje provedeno na uzorku od 190 iznajmljivača, 316 gostiju i 28 direktora turističkih zajednica ; izradi modela konkurentnosti ponude smještaja u domaćinstvu. Rezultati provedenog istraživanja pokazuju kompleksnost i nužnost sustavnoga pristupa povećanju konkurentnosti ponude smještaja u domaćinstvu. Uviđa se međuovisnost svih dionika i činitelja ponude smještaja u domaćinstvu i kvalitete te važnost kontinuiranoga obrazovanja i suradnje svih dionika temeljem čega se identificiraju tri ključne pretpostavke konkurentnosti, a to su: znanje, kvaliteta i suradnja. Implikacije rezultata istraživanja posebice se odnose na pružatelje usluga smještaja u domaćinstvu i predstavnike turističkih zajednica s ciljem pravilnog oblikovanja ponude navedene vrste smještaja i povećanja njene konkurentnosti. Disertacija također može poslužiti kao polazna točka za daljnja istraživanja.

konkurentnost, smještaj u domaćinstvu, ponuda, turistička destinacija

nije evidentirano

engleski

Managing competitiveness of private accommodation offer

nije evidentirano

priavte accommodation, competitiveness, management, tourist offer, tourist destination

nije evidentirano

Podaci o izdanju

285

04.10.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Opatija

Povezanost rada

Ekonomija