Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Socijalna odgovornost i organizacijska kultura financijskih institucija u Hrvatskoj (CROSBI ID 249649)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Buljan Barbača, Domagoja ; Bačić, Lucija ; Milun, Toni Socijalna odgovornost i organizacijska kultura financijskih institucija u Hrvatskoj // Učenje za poduzetništvo, 2 (2012), 1; 285-294

Podaci o odgovornosti

Buljan Barbača, Domagoja ; Bačić, Lucija ; Milun, Toni

hrvatski

Socijalna odgovornost i organizacijska kultura financijskih institucija u Hrvatskoj

Organizacijska kultura i društvena odgovornost dva su suvremena koncepta koji značajno utječu na performanse i rezultate tvrtki. Oba koncepta nesumnjivo imaju snažan utjecaj na percepciju krajnjih korisnika i može ih se čak promatrati i kao komparativnu prednost za tvrtke koje ih primjenjuju. Ova komparativna prednost može napraviti bitnu razliku za institucije na visoko koncentriranim i konkurentnim tržištima. Primjer takvog tržišta jest financijsko tržište gdje je vrlo velik broj institucija u borbi za klijente. Na hrvatskom financijskom tržištu dominiraju banke pa je istraživanje provedeno upravo na bankama. U posljednjim desetljećima banke su više orijentirane na sektor stanovništva i bilo bi vrlo zanimljivo vidjeti koliko su koncepti društvene odgovornosti i organizacijske kulture važni korisnicima. Istražili smo važnost ova dva suvremena pitanja i pokušali utvrditi postoji li povezanost među njima. Istraživanje je provedeno u veljači 2012. godine na uzorku od 108 studenata Sveučilišnog odjela za stručne studije Splitskog sveučilišta od kojih 62 studira u Zagrebu, a 46 u Splitu. Preliminarna statistička analiza prikupljenih podataka uključuje deskriptivnu statistiku: izračun aritmetičke sredine, standardne devijacije i koeficijenta varijacije ispitivanih varijabli. Hipoteze o postojanju razlika u socijalnoj odgovornosti i kulturi organizacije banaka u Splitu i Zagrebu procijenjene su Studentovim t- testom i testom o razlici proporcija.

financijsko tržište ; socijalna odgovornost ; organizacijska kultura ; percepcija korisnika

nije evidentirano

engleski

Social responsibility and organizational culture of financial institutions in Croatia

nije evidentirano

financial market ; social responsibility ; organizational culture ; user perception

nije evidentirano

Podaci o izdanju

2 (1)

2012.

285-294

objavljeno

1848-1264

1849-6601

Povezanost rada

Ekonomija