Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Tranzicija adolescenata u srednju školu i studij (CROSBI ID 249640)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Rukavina, Maja Tranzicija adolescenata u srednju školu i studij Školski vjesnik: časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 66 (2017), 1; 107-122

Podaci o odgovornosti

Rukavina, Maja

hrvatski

Tranzicija adolescenata u srednju školu i studij

Cilj je ovoga rada dati prikaz istraživanja koji se bave tranzicijom adolescenata u srednju školu i studij, kao i prilagodbom adolescenata u tim razdobljima. U školskom kontekstu osobito su se važnima i stresnima za adolescente pokazala tranzicijska razdoblja prijelaza na više obrazovne razine i to: prijelaz iz nižih razreda u više razrede osnovne škole, iz osnovne škole u srednju školu i iz srednje škole na studij. Sve ove tranzicije kroz obrazovni sustav zahtijevaju i psihosocijalnu prilagodbu adolescenata, odnosno za adolescente predstavljaju socijalno i emocionalno opterećenje te zahtijevaju dodatni angažman. Neki će se adolescenti pri tome bolje organizirati, prije i lakše prilagoditi novim okolnostima, dok će kod drugih adolescenata prilagodbe prouzročiti razne reakcije i postati izvorom stresa. Rezultati analize istraživanja također pokazuju da su istraživanja koja se bave tranzicijom adolescenata u srednju školu i studij, kao i prilagodbom adolescenata u tim razdobljima, općenito nedovoljno zastupljena, pogotovo kod nas.

psisosocijalna prilagodba adolescenata, partnerstvo škole i obitelji, tranzicija adolescenata kroz obrazovni sustav

nije evidentirano

engleski

Transition of adolescents to high school and university

nije evidentirano

psychosocial adjustment of adolescents, partnership between school and family, transition of adolescents through educational system

nije evidentirano

Podaci o izdanju

66 (1)

2017.

107-122

objavljeno

1848-0756

Povezanost rada

Povezane osobe



Pedagogija