Analiza utjecaja redovitog pohađanja nastave na uspjeh tijekom studija (CROSBI ID 249621)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Papić, Milan ; Milun, Toni ; Kitić, Maja
hrvatski
Analiza utjecaja redovitog pohađanja nastave na uspjeh tijekom studija
U posljednje smo vrijeme suočeni s ubrzanim tehnološkim i informatičkim razvojem. Cjeloživotno obrazovanje sve više postaje nužnost u borbi za poslovnu konkurentnost. Jedna od mogućnosti koja se nudi su i stručni studiji, relativno novi oblik studiranja u Republici Hrvatskoj. Za razliku od sveučilišnih studija, stručni studiji stavljaju naglasak na praktično i primijenjeno znanje. U skladu s tim, veliki dio predavača na stručnim studijima su osobe koje imaju praktična iskustva u područjima koja predaju. Istovremeno, važnost prisustva studenata na nastavi te njihova aktivna uloga u njenoj provedbi sve je više naglašena. 2005. godine, primjenom Bolonjskog sustava, došlo je do velike promjene u hrvatskom obrazovnom sustavu. Jedna od promjena je temeljitije praćenje pohađanja nastave. Konkretno, Visoka poslovna škola Libertas (čiji podaci se koriste u ovom radu) uz primjenu informatičkog sustava EduNeta u potpunosti prati redovitost svojih studenata na nastavi. Ovaj rad ispituje koliki je utjecaj redovitog prisustva na predavanjima i vježbama na uspješnost polaganja ispita. Osnovna hipoteza je da postoji statistički značajna povezanost između ove dvije varijable. Provjera hipoteze izvršit će se korelacijskom analizom na podacima o redovitosti i uspjehu studenata 1., 2. i 3. godine prijediplomskog stručnog studija Poslovne ekonomije Visoke poslovne škole Libertas u školskoj godini 2009/10.
redovitost ; nastava ; uspjeh ; stručni studiji ; korelacijska analiza ; koeficijent korelacije ; statistička značajnost
nije evidentirano
engleski
Analysis of the impact of regular attendance to success during the study
nije evidentirano
attendance ; education ; performance ; professional studies ; correlation analysis ; correlation coefficient ; statistical significance
nije evidentirano