Odnosi s vršnjacima i ponašanje u školi učenika s posebnim potrebama nakon edukacije učitelja (CROSBI ID 485660)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Žic, Anamarija
hrvatski
Odnosi s vršnjacima i ponašanje u školi učenika s posebnim potrebama nakon edukacije učitelja
Tijekom jedne akademske godine provedena je "Edukacija učitelja za prihvaćanje učenika s posebnim potrebama". Predmet ovog istraživanja je analizirati utjecaj edukacije učitelja na učenikovo percipirano ponašanje u školi, odnos s vršnjacima i prihvaćanje od strane kolega. Uzorak uključuje učenike s posebnim potrebama(N 55)oba spola, između 7 i 15 godina koji pohađaju redovne osnovne škole. Posebne potrebe u ovom istraživanju odnose se na djecu koja imaju probleme s vještinama učenja. Primjenjen je Behavior Rating Profile-2 (Brown and Hammill, 1990).
Inkluzija; učenici s posebnim potrebama; vršnjaci; edukacija učitelja
nije evidentirano
engleski
Relation with peers and behavior in school in children with special needs after education of teachers
nije evidentirano
Inclusion; children with special needs; peers education of teachers
nije evidentirano
Podaci o prilogu
81-95.
2002.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Đurek, Vesna
Zagreb: Savez društava defektologa Hrvatske
Podaci o skupu
Međunarodni seminar Kvalitete života osoba s posebnim potrebama (4 ; 2002)
predavanje
16.05.2002-18.05.2002
Varaždin, Hrvatska