Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Odnosi s vršnjacima i ponašanje u školi učenika s posebnim potrebama nakon edukacije učitelja (CROSBI ID 485660)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Žic, Anamarija Odnosi s vršnjacima i ponašanje u školi učenika s posebnim potrebama nakon edukacije učitelja // 4. međunarodni seminar Kvaliteta života osoba s posebnim potrebama : zbornik radova / Đurek, Vesna (ur.). Zagreb: Savez društava defektologa Hrvatske, 2002. str. 81-95

Podaci o odgovornosti

Žic, Anamarija

hrvatski

Odnosi s vršnjacima i ponašanje u školi učenika s posebnim potrebama nakon edukacije učitelja

Tijekom jedne akademske godine provedena je "Edukacija učitelja za prihvaćanje učenika s posebnim potrebama". Predmet ovog istraživanja je analizirati utjecaj edukacije učitelja na učenikovo percipirano ponašanje u školi, odnos s vršnjacima i prihvaćanje od strane kolega. Uzorak uključuje učenike s posebnim potrebama(N 55)oba spola, između 7 i 15 godina koji pohađaju redovne osnovne škole. Posebne potrebe u ovom istraživanju odnose se na djecu koja imaju probleme s vještinama učenja. Primjenjen je Behavior Rating Profile-2 (Brown and Hammill, 1990).

Inkluzija; učenici s posebnim potrebama; vršnjaci; edukacija učitelja

nije evidentirano

engleski

Relation with peers and behavior in school in children with special needs after education of teachers

nije evidentirano

Inclusion; children with special needs; peers education of teachers

nije evidentirano

Podaci o prilogu

81-95.

2002.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Đurek, Vesna

Zagreb: Savez društava defektologa Hrvatske

Podaci o skupu

Međunarodni seminar Kvalitete života osoba s posebnim potrebama (4 ; 2002)

predavanje

16.05.2002-18.05.2002

Varaždin, Hrvatska

Povezanost rada

Demografija