Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Vrste teksta u metodičkim predlošcima za poticanje čitalačke motivacije u predškolskoj dobi (CROSBI ID 418893)

Ocjenski rad | diplomski rad

Đurković, Nikolina Vrste teksta u metodičkim predlošcima za poticanje čitalačke motivacije u predškolskoj dobi / Kolar Billege, Martina (mentor); Zagreb, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2017

Podaci o odgovornosti

Đurković, Nikolina

Kolar Billege, Martina

hrvatski

Vrste teksta u metodičkim predlošcima za poticanje čitalačke motivacije u predškolskoj dobi

Čitanje je vještina nužna za opstanak u suvremenom svijetu, odnosno neki autori smatraju je osnovnom životnom potrebom. Socijalna i materijalna okolina ima najveći utjecaj na razvoj interesa i motivacije djeteta za usvajanje ove složene jezične djelatnosti. Potrebno je usaditi ljubav prema njoj od najranije dobi, a to je moguće postići različitim temama metodičkih predložaka koje će djeci biti zanimljive i primjerene njihovoj dobi i koje će ih zainteresirati za različita područja. Osim tema, ključno je da metodički predlošci za poticanje čitalačke motivacije budu tekstovi različitih funkcionalnih stilova s kojima će se susretati tijekom cijelog života. Istraživanje je provedeno u dvjema mješovitim skupinama dvaju vrtića s ciljem dobivanja uvida u zastupljenost pojedinih funkcionalnih stilova, književnih rodova te tematike tekstova metodičkih predložaka. Rezultati pokazuju da su u analiziranim metodičkim predlošcima (163 teksta) najazastupljeniji tekstovi pisani književnoumjetničkim funkcionalnim stilom (92, 6 %), najzastupljeniji književni rod je proza (49, 1 %), a najzastupljenije teme su prirodoslovne teme (27 %).

čitanje, čitalačka motivacija, teme metodičkih predložaka, književni rodovi metodičkih predložaka, funkcionalni stilovi

nije evidentirano

engleski

Types of text in metodical templates to encourage reading motivation in preschool age

nije evidentirano

reading, reading motivation, topics of teaching templates, literary genres of the teaching methods, functional styles

nije evidentirano

Podaci o izdanju

73

10.07.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Interdisciplinarne humanističke znanosti