Igrolike aktivnosti kao metodički poticaj za razvoj predčitačkih vještina (CROSBI ID 418892)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Frantal, Adrijana
Kolar Billege, Martina
hrvatski
Igrolike aktivnosti kao metodički poticaj za razvoj predčitačkih vještina
Cilj ovoga rada je prikazati važnost djetetove okoline i nasljeđa za učenje čitanja kao i važnost aktivnosti koje se s djetetom provode da bi dijete lakše naučilo čitati. Također se žele prikazati neke igrolike aktivnosti koje će pomoći odgojiteljima i roditeljima kako bi mogli kroz igru razvijati djetetove čitalačke i govorne sposobnosti. Predčitačke vještine su vještine i znanja koje omogućavaju lako i brzo čitanje s razumijevanjem. Sagledava se suvremeno razumijevanje čitanja i učenja čitanja kao i unutarnji i vanjski preduvjeti koji određuju čitanje. Rad prikazuje kako potaći dijete da zavoli čitanje i kojim se teškoćama u čitanju dijete može susresti. Nakon toga se može vidjeti koju ulogu imaju matične znanosti pri učenju hrvatskoga jezika i koju ulogu ima igra u djetetovom životu kao i igrolike aktivnosti s kojima možemo potaknuti dijete na čitanje. Kao što i igra ima važnu ulogu u djetetovom životu tako ima i malešnica. Na kraju rada se može susresti s istraživanjima koja ispituju dječje poznavanje slova u vrtiću kao i predvještine čitanja učenika u prvom razredu osnovne škole.
početno čitanje i pisanje
nije evidentirano
engleski
Methodical activities for development of prereading skills
nije evidentirano
initial reading and writing
nije evidentirano
Podaci o izdanju
61
10.07.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Zagreb
Zagreb