Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Igrolike aktivnosti kao metodički poticaj za razvoj predčitačkih vještina (CROSBI ID 418892)

Ocjenski rad | diplomski rad

Frantal, Adrijana Igrolike aktivnosti kao metodički poticaj za razvoj predčitačkih vještina / Kolar Billege, Martina (mentor); Zagreb, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2017

Podaci o odgovornosti

Frantal, Adrijana

Kolar Billege, Martina

hrvatski

Igrolike aktivnosti kao metodički poticaj za razvoj predčitačkih vještina

Cilj ovoga rada je prikazati važnost djetetove okoline i nasljeđa za učenje čitanja kao i važnost aktivnosti koje se s djetetom provode da bi dijete lakše naučilo čitati. Također se žele prikazati neke igrolike aktivnosti koje će pomoći odgojiteljima i roditeljima kako bi mogli kroz igru razvijati djetetove čitalačke i govorne sposobnosti. Predčitačke vještine su vještine i znanja koje omogućavaju lako i brzo čitanje s razumijevanjem. Sagledava se suvremeno razumijevanje čitanja i učenja čitanja kao i unutarnji i vanjski preduvjeti koji određuju čitanje. Rad prikazuje kako potaći dijete da zavoli čitanje i kojim se teškoćama u čitanju dijete može susresti. Nakon toga se može vidjeti koju ulogu imaju matične znanosti pri učenju hrvatskoga jezika i koju ulogu ima igra u djetetovom životu kao i igrolike aktivnosti s kojima možemo potaknuti dijete na čitanje. Kao što i igra ima važnu ulogu u djetetovom životu tako ima i malešnica. Na kraju rada se može susresti s istraživanjima koja ispituju dječje poznavanje slova u vrtiću kao i predvještine čitanja učenika u prvom razredu osnovne škole.

početno čitanje i pisanje

nije evidentirano

engleski

Methodical activities for development of prereading skills

nije evidentirano

initial reading and writing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

61

10.07.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Interdisciplinarne humanističke znanosti