Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Pedagoška koncepcija Marije Montessori u suvremenom metodičkom kontekstu (CROSBI ID 418891)

Ocjenski rad | diplomski rad

Hranilović, Andrea Pedagoška koncepcija Marije Montessori u suvremenom metodičkom kontekstu / Kolar Billege, Martina (mentor); Zagreb, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2017

Podaci o odgovornosti

Hranilović, Andrea

Kolar Billege, Martina

hrvatski

Pedagoška koncepcija Marije Montessori u suvremenom metodičkom kontekstu

Montessori sustav obrazovanja jest svjetski priznata pedagoška koncepcija duge tradicije. Mnogo godina se smatrala pedagogijom isključivo za djecu s posebnim potrebama. Danas se mišljenje promijenilo, pokazuje se velik interes za nju i predmet je brojnih istraživanja. Naglašavanjem djeteta kao aktivnog i slobodnog bića, za razliku od ostalih pedagogija, Montessori ispunjava stvarne, trenutačne potrebe djece te dopušta rast njihove osobnosti. Pokušamo li analizirati temeljne pedagoške i didaktičke odrednice pedagogije, uvidjet ćemo prije svega slobodu izbora, individualizaciju i aktualan razvojni stupanj. Uključujući empirijske, racionalne i duhovne aspekte, dijete je subjekt (akter) vlastitoga razvoja i na tom stavu počiva suvremena slika djeteta. Uviđanjem kontinuiranog rasta i razvoja djetinjstva, područje ranoga i predškolskog odgoja i obrazovanja je pogodno tlo za rađanje novih ideja. Samim time se odbacuju kontroverze suvremenosti pedagoške koncepcije u 19. st. i sada. Pedagoški koncepti sastavnica su odgojno- obrazovnih znanosti koje uz matičnu znanost u metodičkom kontekstu omogućuju izbor najpovoljnijih postupaka za koncipiranje i praktično izvođenje nastavnoga procesa.

suvremeni metodički kontekst, pedagoška koncepcija Marije Montessori, suvremenost, aktivno dijete, suvremena slika djeteta

nije evidentirano

engleski

The pedagogical concept of Marja Montessori in a contemporary methodical context

nije evidentirano

The pedagogical concept of Mary Montessori in a contemporary methodical context

nije evidentirano

Podaci o izdanju

52

10.07.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Interdisciplinarne humanističke znanosti