Suvremeni metodički pristup početnom čitanju i pisanju uz upotrebu digitalne početnice (CROSBI ID 418889)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Turković, Paula
Kolar Billege, Martina
Jurkić Sviben, Tamara
hrvatski
Suvremeni metodički pristup početnom čitanju i pisanju uz upotrebu digitalne početnice
Suvremeni metodički pristup početnom čitanju i pisanju na hrvatskome jeziku uz upotrebu digitalne početnice u ovome se radu utemeljuje na teorijskim razmatranjima i provedenome istraživanju. Svrha ovoga rada jest prikazati kako učenik uz suvremeni metodički pristup može naučiti čitati i pisati s pomoću digitalne početnice te je usto važno naglasiti kako se uloga učitelja u takvom procesu učenja ne umanjuje. Alati digitalne početnice omogućuju učenicima da se uključe u raznovrsne aktivnosti kako bi učenje početnoga čitanja i pisanja bilo učinkovitije i zanimljivije. Istraživački dio rada odnosi se na intervju s urednicom početnice „P kao početnica“ izdavačke kuće Profil Klett – mag. prim. educ. Gordanom Ivančić. Cilj istraživanja bio je istaknuti elemente digitalne početnice te njihov utjecaj na učenike, odnosno naznačiti kako digitalna inačica početnice „P kao početnica“ može poboljšati njihove postojeće rezultate u učenju početnoga čitanja i pisanja. Informacije prikupljene intervjuom poslužile su za uočavanje prednosti digitalne početnice u odnosu na tiskanu početnicu. Na temelju analize intervjua može se zaključiti da digitalna inačica Početnice omogućuje provedbu metodičkih aktivnosti tijekom poučavanja početnoga čitanja i pisanja koje se ne mogu provesti samo uz tiskani oblik početnice, a korisne su za učenika, njegove intelektualne i emocionalne sposobnosti te njegovu motivaciju. Učenik je tijekom korištenja digitalne inačice Početnice uključen u sve temeljne jezične djelatnosti – jezičnu produkciju i jezičnu recepciju.
početno čitanje i pisanje, digitalna početnica, suvremeni metodički pristup
nije evidentirano
engleski
Contemporary methodical approach to initial reading and writing using the digital beginner book
nije evidentirano
initial reading and writing, digital beginner book, contemporary methodical approach
nije evidentirano
Podaci o izdanju
45
15.03.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Zagreb
Zagreb