Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Suvremeni metodički pristup početnom čitanju i pisanju uz upotrebu digitalne početnice (CROSBI ID 418889)

Ocjenski rad | diplomski rad

Turković, Paula Suvremeni metodički pristup početnom čitanju i pisanju uz upotrebu digitalne početnice / Kolar Billege, Martina (mentor); Jurkić Sviben, Tamara (neposredni voditelj). Zagreb, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2018

Podaci o odgovornosti

Turković, Paula

Kolar Billege, Martina

Jurkić Sviben, Tamara

hrvatski

Suvremeni metodički pristup početnom čitanju i pisanju uz upotrebu digitalne početnice

Suvremeni metodički pristup početnom čitanju i pisanju na hrvatskome jeziku uz upotrebu digitalne početnice u ovome se radu utemeljuje na teorijskim razmatranjima i provedenome istraživanju. Svrha ovoga rada jest prikazati kako učenik uz suvremeni metodički pristup može naučiti čitati i pisati s pomoću digitalne početnice te je usto važno naglasiti kako se uloga učitelja u takvom procesu učenja ne umanjuje. Alati digitalne početnice omogućuju učenicima da se uključe u raznovrsne aktivnosti kako bi učenje početnoga čitanja i pisanja bilo učinkovitije i zanimljivije. Istraživački dio rada odnosi se na intervju s urednicom početnice „P kao početnica“ izdavačke kuće Profil Klett – mag. prim. educ. Gordanom Ivančić. Cilj istraživanja bio je istaknuti elemente digitalne početnice te njihov utjecaj na učenike, odnosno naznačiti kako digitalna inačica početnice „P kao početnica“ može poboljšati njihove postojeće rezultate u učenju početnoga čitanja i pisanja. Informacije prikupljene intervjuom poslužile su za uočavanje prednosti digitalne početnice u odnosu na tiskanu početnicu. Na temelju analize intervjua može se zaključiti da digitalna inačica Početnice omogućuje provedbu metodičkih aktivnosti tijekom poučavanja početnoga čitanja i pisanja koje se ne mogu provesti samo uz tiskani oblik početnice, a korisne su za učenika, njegove intelektualne i emocionalne sposobnosti te njegovu motivaciju. Učenik je tijekom korištenja digitalne inačice Početnice uključen u sve temeljne jezične djelatnosti – jezičnu produkciju i jezičnu recepciju.

početno čitanje i pisanje, digitalna početnica, suvremeni metodički pristup

nije evidentirano

engleski

Contemporary methodical approach to initial reading and writing using the digital beginner book

nije evidentirano

initial reading and writing, digital beginner book, contemporary methodical approach

nije evidentirano

Podaci o izdanju

45

15.03.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Interdisciplinarne humanističke znanosti