Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uspjeh učenika četvrtih razreda u pronalaženju, tumačenju i objedinjavanju podataka u tekstovima raznih funkcionalnih stilova (CROSBI ID 418886)

Ocjenski rad | diplomski rad

Lavrnja, Oria Uspjeh učenika četvrtih razreda u pronalaženju, tumačenju i objedinjavanju podataka u tekstovima raznih funkcionalnih stilova / Kolar Billege, Martina (mentor); Zagreb, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2017

Podaci o odgovornosti

Lavrnja, Oria

Kolar Billege, Martina

hrvatski

Uspjeh učenika četvrtih razreda u pronalaženju, tumačenju i objedinjavanju podataka u tekstovima raznih funkcionalnih stilova

Čitalačkoj se pismenosti u suvremenom društvu pridaje osobita pozornost. U školskom sustavu u Republici Hrvatskoj učenike se opismenjuje uglavnom na metodičkim predlošcima koji su pisani književnoumjetničkim stilom. U radu smo željeli ispitati postoji li razlika u uspjehu učenika u odgovaranju na pitanja pronalaženja, tumačenja i objedinjavanja podataka uz metodičke predloške književnoumjetničkog, znanstveno-popularnog i novinarskog stila. Rezultati pokazuju da su učenici najuspješniji u rješavanju zadataka pronalaženja, potom tumačenja, a najmanje uspješni u zadatcima objedinjavanja podataka. Djevojčice su uspješnije od dječaka u rješavanju pojedine vrste zadatka, kao i kod književnoumjetničkog i znanstvenog teksta gdje postižu više rezultate. Učenici iz Zagreba i Siska jednako su uspješni u sve tri vrste zadataka, dok su učenici iz Zagreba uspješniji od učenika iz Siska pri rješavanju zadataka na književnoumjetničkom tekstu.

nastava hrvatskoga jezika, funkcionalni stilovi, metodički predložak

nije evidentirano

engleski

Fourth grade students' success in finding, interpreting, and unifying data in texts of various functional styles

nije evidentirano

Croatian language teaching, functional styles, methodical template

nije evidentirano

Podaci o izdanju

53

29.09.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Interdisciplinarne humanističke znanosti