Uspjeh učenika četvrtih razreda u pronalaženju, tumačenju i objedinjavanju podataka u tekstovima raznih funkcionalnih stilova (CROSBI ID 418886)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Lavrnja, Oria
Kolar Billege, Martina
hrvatski
Uspjeh učenika četvrtih razreda u pronalaženju, tumačenju i objedinjavanju podataka u tekstovima raznih funkcionalnih stilova
Čitalačkoj se pismenosti u suvremenom društvu pridaje osobita pozornost. U školskom sustavu u Republici Hrvatskoj učenike se opismenjuje uglavnom na metodičkim predlošcima koji su pisani književnoumjetničkim stilom. U radu smo željeli ispitati postoji li razlika u uspjehu učenika u odgovaranju na pitanja pronalaženja, tumačenja i objedinjavanja podataka uz metodičke predloške književnoumjetničkog, znanstveno-popularnog i novinarskog stila. Rezultati pokazuju da su učenici najuspješniji u rješavanju zadataka pronalaženja, potom tumačenja, a najmanje uspješni u zadatcima objedinjavanja podataka. Djevojčice su uspješnije od dječaka u rješavanju pojedine vrste zadatka, kao i kod književnoumjetničkog i znanstvenog teksta gdje postižu više rezultate. Učenici iz Zagreba i Siska jednako su uspješni u sve tri vrste zadataka, dok su učenici iz Zagreba uspješniji od učenika iz Siska pri rješavanju zadataka na književnoumjetničkom tekstu.
nastava hrvatskoga jezika, funkcionalni stilovi, metodički predložak
nije evidentirano
engleski
Fourth grade students' success in finding, interpreting, and unifying data in texts of various functional styles
nije evidentirano
Croatian language teaching, functional styles, methodical template
nije evidentirano
Podaci o izdanju
53
29.09.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Zagreb
Zagreb