Razlike u inicijalnom stanju govornog razvoja djece predškolske dobi s obzirom na izloženost metodičkim poticajima (CROSBI ID 418885)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Šestanović Jurašinović, Ivana
Kolar Billege, Martina
hrvatski
Razlike u inicijalnom stanju govornog razvoja djece predškolske dobi s obzirom na izloženost metodičkim poticajima
Diplomski rad o temi Razlike u inicijalnom stanju govornog razvoja djece predškolske dobi s obzirom na izloženost metodičkim poticajima prikazuje teorijske postavke usvajanja govorenoga modaliteta jezika u ranom i predškolskom razdoblju. Na temelju spoznaja o važnosti utjecaja metodički osmišljenih aktivnosti na dječji jezični razvoj, ispitali smo razlike u govornom razvoju djece koja su bila uključena u dječji vrtić od rane dobi i djece koja su uključena tek u predškolskom periodu (N = 25). Rezultati dobiveni ovim inicijalnim istraživanjem ukazuju na to da su djeca koja su uključena tek u predškolski program bila uspješnija u glasovnoj analizi i sintezi. To je moguće objasniti pretpostavkom da su u obiteljskom okruženju bili više uključeni u veći broj individualnih komunikacijskih situacija govorenja i slušanja.
govorni razvoj, predškolska dob, metodički poticaj
nije evidentirano
engleski
The differences in the initial state of speech development of pre-school children regarding the exposure to methodic stimulants
nije evidentirano
speech development, pre-school age, methodical stimulants
nije evidentirano
Podaci o izdanju
40
13.12.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Zagreb
Zagreb