Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Razlike u inicijalnom stanju govornog razvoja djece predškolske dobi s obzirom na izloženost metodičkim poticajima (CROSBI ID 418885)

Ocjenski rad | diplomski rad

Šestanović Jurašinović, Ivana Razlike u inicijalnom stanju govornog razvoja djece predškolske dobi s obzirom na izloženost metodičkim poticajima / Kolar Billege, Martina (mentor); Zagreb, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2017

Podaci o odgovornosti

Šestanović Jurašinović, Ivana

Kolar Billege, Martina

hrvatski

Razlike u inicijalnom stanju govornog razvoja djece predškolske dobi s obzirom na izloženost metodičkim poticajima

Diplomski rad o temi Razlike u inicijalnom stanju govornog razvoja djece predškolske dobi s obzirom na izloženost metodičkim poticajima prikazuje teorijske postavke usvajanja govorenoga modaliteta jezika u ranom i predškolskom razdoblju. Na temelju spoznaja o važnosti utjecaja metodički osmišljenih aktivnosti na dječji jezični razvoj, ispitali smo razlike u govornom razvoju djece koja su bila uključena u dječji vrtić od rane dobi i djece koja su uključena tek u predškolskom periodu (N = 25). Rezultati dobiveni ovim inicijalnim istraživanjem ukazuju na to da su djeca koja su uključena tek u predškolski program bila uspješnija u glasovnoj analizi i sintezi. To je moguće objasniti pretpostavkom da su u obiteljskom okruženju bili više uključeni u veći broj individualnih komunikacijskih situacija govorenja i slušanja.

govorni razvoj, predškolska dob, metodički poticaj

nije evidentirano

engleski

The differences in the initial state of speech development of pre-school children regarding the exposure to methodic stimulants

nije evidentirano

speech development, pre-school age, methodical stimulants

nije evidentirano

Podaci o izdanju

40

13.12.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Interdisciplinarne humanističke znanosti