Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kvantitativna analiza interesa učitelja za kompetencijama primjene glazbe u radu s djecom s posebnim potrebama (CROSBI ID 660090)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Marić, Mirna ; Tatalović Vorkapić, Sanja ; Blažina, Julijana Kvantitativna analiza interesa učitelja za kompetencijama primjene glazbe u radu s djecom s posebnim potrebama // Mednarodna konferenca EDUvision 2017: Sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generacij / Orel, Mojca ; Jurjevčič, Stanislav (ur.). Ljubljana: EDUvision, 2017. str. 41-50

Podaci o odgovornosti

Marić, Mirna ; Tatalović Vorkapić, Sanja ; Blažina, Julijana

hrvatski

Kvantitativna analiza interesa učitelja za kompetencijama primjene glazbe u radu s djecom s posebnim potrebama

U današnje se vrijeme teži za što većom integracijom djece s poteškoćama u razvoju, te učenju i ponašanju u redoviti odgojno-obrazovni proces. To su djeca koja zahtijevaju poseban tretman unutar odgojno-obrazovnog sustava jer im je otežano praćenje programa redovite nastave predviđene nastavnim planom i programom. Od učitelja razredne nastave, kao stručne osobe, očekuje se da posjeduje 8 temeljnih kompetencija koje prema Nacionalnom okvirnom kurikulumu (2010) trebaju poticati i kod djece. Glazba kao vrlo značajan dio ljudske kulture ima svoje mjesto u odgoju i obrazovanju, a s time i u poučavanju i pružanju pomoći djeci s posebnim potrebama. Da bi u svom pristupu radu s djecom s poteškoćama u razvoju i ponašanju primjenjivali glazbu učitelji trebaju posjedovati potrebne kompetencije. Kvantitativnim istraživanjem interesa učitelja razredne nastave s područja gradova Ogulina i Rijeke za kompetencijama primjene glazbe u radu s djecom s posebnim potrebama potvrđen je interes za posjedovanjem istih. Učitelji se slažu s tvrdnjom da je glazbena kultura vrlo bitna za odgoj i obrazovanje djeteta s teškoćom, no smatraju kako su na fakultetu stekli vrlo malo znanja o njenoj učinkovitosti u radu s djecom s posebnim potrebama, a još manje vještina u radu s istima. Dobiveni rezultati opravdavaju potrebu učitelja razredne nastave za daljnjim usavršavanjem putem programa za cjeloživotno obrazovanje.

djeca s teškoćama u ponašanju, djeca s teškoćama razvoju, glazba, glazbena terapija, glazbene kompetencije učitelja razredne nastave

nije evidentirano

engleski

Quantitative Analysis of the Teacher's Interest in the Competences of Music Application in Working with Children with Special Needs

nije evidentirano

Children with Disabilities, Children with Developmental Disabilities, Music, Music Therapy, Music Competences of Class Teachers

nije evidentirano

Podaci o prilogu

41-50.

2017.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Mednarodna konferenca EDUvision 2017: Sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generacij

Orel, Mojca ; Jurjevčič, Stanislav

Ljubljana: EDUvision

978-961-94307-2-9

Podaci o skupu

Mednarodna konferenca EDUvision 2017: Sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generacij

ostalo

30.11.2017-02.12.2017

Ljubljana, Slovenija

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti