Prihvaćenost elektroničke trgovine za kupnju modnih proizvoda među ženskim potrošačima (CROSBI ID 60889)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Knežević, Blaženka ; Delić, Mia ; Galić, Ana
hrvatski
Prihvaćenost elektroničke trgovine za kupnju modnih proizvoda među ženskim potrošačima
U poglavlju se definira e-trgovina. Zatim se obrazlaže internetska prodaja i komunikacija s potrošačima. Konačno, iznose se podaci prikupljeni primarnim istraživanjem o internetskoj prodaji modnih artikala u ženskoj populaciji.
e-trgovina, e-maloprodaja, moda, ženski potrošači
nije evidentirano
engleski
Acceptance of electronic commerce for the purchase of fashion products among female consumers
nije evidentirano
e-commerce, e-retail, fashion, female consumers
nije evidentirano
Podaci o prilogu
299-312.
objavljeno
Podaci o knjizi
Konstrukcija i modno odijevanje
Ujević, Darko ; Knego, Nikola ; Rogale, Dubravko ; Lazibat, Tonći ; Firšt Rogale, Snježana
Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
2018.
978-953-7105-68-6