Primjena latinoameričkih plesova u radu s djecom (CROSBI ID 418747)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Bogović, Matea
Mraković, Snježana
hrvatski
Primjena latinoameričkih plesova u radu s djecom
Tema ovog diplomskog rada je primjena latinoameričkih plesova u radu s djecom. Dobro je poznato kako ples prati čovjeka još od davnina gdje je u svojim početcima on bio motorička reakcija na određene emocije: veselje, žalost, strah, ljubav ili mržnju. Motoričke reakcije na ta uzbuđenja bili su živahni, iracionalni, ali vrlo izraženi sljedovi pokreta, koji su višekratnim uzastopnim ponavljanjem poprimili određeni ritmički obrazac i pretvorili se u ples. Cilj ovog rada je prikazati kako ples utječe na naš organizam i u kojoj mjeri je prisutan u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture u osnovnoj školi. Ples je vrlo povezan sa glazbom, jer je ona sastavni dio plesa. Glazba sa svojim osnovnim elementima teorije glazbe, kao što su: zvuk, ton i notno pismo te elementima glazbenog izražavanja: taktom, ritmom, tempom, dinamikom, artikulacijom i melodijom djeluje na najfinije strukture čovjeka, na njegov intelekt te jača optimizam. Ples djeluje na razvoj pojedinih sposobnosti kao što su: funkcionalne, motoričke, psihosocijalne sposobnosti. Primjenjuje se u svrhu socijalnog, estetskog, nacionalnog i zdravstvenog odgoja. Plesove dijelimo na narodne, društvene i umjetničke plesove. U skupinu društvenih plesova pripadaju latinoamerički plesovi koji su tema ovog diplomskog rada. Latinoamerički plesovi su: cha-cha-cha, rumba, samba, paso doble. Prikazana je i sama tehnika plesanja latinoameričkih plesova, držanje te odjeća i obuća plesača.
Ples ; Glazba ; Učenici
nije evidentirano
engleski
Application of Latin American dances in work with children
nije evidentirano
Dance ; Music ; Pupils
nije evidentirano
Podaci o izdanju
49
10.07.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Zagreb
Zagreb