Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Integrirano poučavanje u funkciji odgoja i obrazovanja usmjerenog na učenika (CROSBI ID 660006)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Pejić Papak, Petra ; Grgić, Antonela Integrirano poučavanje u funkciji odgoja i obrazovanja usmjerenog na učenika / Ivon, Hicela ; Mendeš, Branimir (ur.). Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2016. str. 141-149

Podaci o odgovornosti

Pejić Papak, Petra ; Grgić, Antonela

hrvatski

Integrirano poučavanje u funkciji odgoja i obrazovanja usmjerenog na učenika

Odgoj i obrazovanje usmjereno na učenika podrazumijeva odabir, primjenu i prilagođavanje načina poučavanja pojedinačnim potrebama i sposobnostima učenika, kako bi se osigurao odgojno-obrazovni uspjeh svakoga pojedinca i poticajno djelovalo na razvoj svih područja učenikove osobnosti. Cilj rada je, promatranjem i dokumentiranjem neposrednog odgojno-obrazovnog rada u drugom razredu osnovne škole u kojem se poučava i uči metodama programa Korak po korak, analizirati u kojoj mjeri integrirano poučavanje koje podrazumijeva korištenje suvremenih strategija poučavanja pridonosi poboljšanju nastavne prakse i utječe li na razvoj višestrukih inteligencija kod učenika. Rezultati istraživanja pokazuju kako korištenje suvremenih strategija rada ima velik utjecaj na razvoj ne samo višestrukih inteligencija učenika, već i na njihovu kreativnost, sposobnost organizacije, evaluacije i samoevaluacije, razvoj socijalnih vještina, logičkog zaključivanja i kritičkog mišljenja te pridonosi povećanju motivacije za rad i stvaranju ugodnog razrednog ozračja.

suvremene strategije poučavanja, učenik kao subjekt nastave, suradničko učenje, višestruke inteligencije

nije evidentirano

engleski

Integrating Teaching Aimed on Education Focused on Student

nije evidentirano

contemporary teaching strategies, student, cooperative learning, multiple intelligences

nije evidentirano

Podaci o prilogu

141-149.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Ivon, Hicela ; Mendeš, Branimir

Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu

978-953-7395-94-0

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

nije evidentirano