Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 930182

Integrirano poučavanje u funkciji odgoja i obrazovanja usmjerenog na učenika


Pejić Papak, Petra; Grgić, Antonela
Integrirano poučavanje u funkciji odgoja i obrazovanja usmjerenog na učenika // Dijete, igra i stvaralaštvo (zbornik radova znanstvene konferencije s međunarodnom suradnjom) / Ivon, Hicela ; Mendeš, Branimir (ur.).
Split: Filozofski fakultet u Splitu, 2016. str. 141-149


Naslov
Integrirano poučavanje u funkciji odgoja i obrazovanja usmjerenog na učenika
(Integrating Teaching Aimed on Education Focused on Student)

Autori
Pejić Papak, Petra ; Grgić, Antonela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Dijete, igra i stvaralaštvo (zbornik radova znanstvene konferencije s međunarodnom suradnjom)

Urednik/ci
Ivon, Hicela ; Mendeš, Branimir

Izdavač
Filozofski fakultet u Splitu

Grad
Split

Godina
2016

Raspon stranica
141-149

ISBN
978-953-7395-94-0

Ključne riječi
Suvremene strategije poučavanja, učenik kao subjekt nastave, suradničko učenje, višestruke inteligencije
(Contemporary teaching strategies, student, cooperative learning, multiple intelligences)

Sažetak
Odgoj i obrazovanje usmjereno na učenika podrazumijeva odabir, primjenu i prilagođavanje načina poučavanja pojedinačnim potrebama i sposobnostima učenika, kako bi se osigurao odgojno-obrazovni uspjeh svakoga pojedinca i poticajno djelovalo na razvoj svih područja učenikove osobnosti. Cilj rada je, promatranjem i dokumentiranjem neposrednog odgojno-obrazovnog rada u drugom razredu osnovne škole u kojem se poučava i uči metodama programa Korak po korak, analizirati u kojoj mjeri integrirano poučavanje koje podrazumijeva korištenje suvremenih strategija poučavanja pridonosi poboljšanju nastavne prakse i utječe li na razvoj višestrukih inteligencija kod učenika. Rezultati istraživanja pokazuju kako korištenje suvremenih strategija rada ima velik utjecaj na razvoj ne samo višestrukih inteligencija učenika, već i na njihovu kreativnost, sposobnost organizacije, evaluacije i samoevaluacije, razvoj socijalnih vještina, logičkog zaključivanja i kritičkog mišljenja te pridonosi povećanju motivacije za rad i stvaranju ugodnog razrednog ozračja.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove
Sveučilište u Rijeci

Autor s matičnim brojem:
Petra Pejić Papak, (316560)