Integrirano poučavanje u funkciji odgoja i obrazovanja usmjerenog na učenika (CROSBI ID 60877)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Pejić Papak, Petra ; Grgić, Antonela
hrvatski
Integrirano poučavanje u funkciji odgoja i obrazovanja usmjerenog na učenika
Odgoj i obrazovanje usmjereno na učenika podrazumijeva odabir, primjenu i prilagođavanje načina poučavanja pojedinačnim potrebama i sposobnostima učenika, kako bi se osigurao odgojno-obrazovni uspjeh svakoga pojedinca i poticajno djelovalo na razvoj svih područja učenikove osobnosti. Cilj rada je, promatranjem i dokumentiranjem neposrednog odgojno-obrazovnog rada u drugom razredu osnovne škole u kojem se poučava i uči metodama programa Korak po korak, analizirati u kojoj mjeri integrirano poučavanje koje podrazumijeva korištenje suvremenih strategija poučavanja pridonosi poboljšanju nastavne prakse i utječe li na razvoj višestrukih inteligencija kod učenika. Rezultati istraživanja pokazuju kako korištenje suvremenih strategija rada ima velik utjecaj na razvoj ne samo višestrukih inteligencija učenika, već i na njihovu kreativnost, sposobnost organizacije, evaluacije i samoevaluacije, razvoj socijalnih vještina, logičkog zaključivanja i kritičkog mišljenja te pridonosi povećanju motivacije za rad i stvaranju ugodnog razrednog ozračja.
suvremene strategije poučavanja, učenik kao subjekt nastave, suradničko učenje, višestruke inteligencije
nije evidentirano
engleski
Integrating Teaching Aimed on Education Focused on Student
nije evidentirano
contemporary teaching strategies, student, cooperative learning, multiple intelligences
nije evidentirano
Podaci o prilogu
141-149.
objavljeno
Podaci o knjizi
Dijete, igra i stvaralaštvo (zbornik radova znanstvene konferencije s međunarodnom suradnjom)
Ivon, Hicela ; Mendeš, Branimir
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu
2016.
978-953-7395-94-0