Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Ltd metoda kao alat za učenje u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj u visokoškolskoj nastavi (CROSBI ID 659981)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Anđić, Dunja ; Ćurić, Antonija Ltd metoda kao alat za učenje u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj u visokoškolskoj nastavi // Održivi razvoj i odgojno-obrazovni sustav Hrvatske / Radeka, Igor (ur.). Zadar: Sveučilište u Zadru ; Dječji vrtić Radost, Zadar, 2017. str. 285-297

Podaci o odgovornosti

Anđić, Dunja ; Ćurić, Antonija

hrvatski

Ltd metoda kao alat za učenje u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj u visokoškolskoj nastavi

U radu se prezentira primjer dobre prakse i rezultati preliminarnog istraživanja o primjeni LTD metode u poučavanju odgoja i obrazovanja za održivi razvoj, u kolegiju Pedagogija održivog razvoja na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Rijeci. LTD metoda ili Learning trough discussion jest pristup učenju koji stavlja studenta u poziciju aktivnog sudionika u procesu nastave uključujući čitanje, komentiranje i aktivno promišljanje o tekstu/radu, izražavanje svojih promišljanja, povezivanje s relevantnim pojmovima te učenje kroz raspravu. U provedbu LTD metode na nastavi kolegija uključeni su bili i web alati namijenjeni dokumentiranju procesa provedbe LTD metode. Nakon provedbe provedeno je preliminarno istraživanje, odnosno kvantitativna i kvalitativna evaluacija metode. Uzorak na kojem se provodila i evaluirala uporaba metode je činilo 31 student sveučilišnog učiteljskog studija Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci koji su u 8. semestru pohađali kolegij Pedagogija održivog razvoja. Za potrebe ovog istraživanja prilagođen je obrazac namijenjen evaluaciji rada, te su postavljena i pitanja koje su obuhvaćala kvalitativni aspekt evaluacije metode. Studenti su na pitanja odgovarali popunjavanjem obrasca te otvorenim/esejskim tipom odgovora, anonimno i dobrovoljno. Odgovori studenata prezentirat će se putem kvantitativnih podataka i kvalitativno koristeći tematsku analizu. Rezultati u konačnici upućuju da je LTD metoda izvrstan alat za poticanje studenata na razvoj kompetencija koje uključuju aktivno proučavanje literature, razvoj komunikacijskih vještina, interaktivni dijalog i iskazivanje stavova, a u kombinaciji sa suvremenim web alatima sredstvo za kritičko promišljanje problema odgoja i obrazovanja za održivi razvoj u visokoškolskoj nastavi.

LTD metoda ; studenti ; Pedagogija održivog razvoja ; kompetencije ; web alati.

nije evidentirano

engleski

LTD method as a tool for for learning in the field of education for sustainable development in higher education

nije evidentirano

LTD method ; students ; Pedagogy for Sustainable Development ; competencies ; web tools.

nije evidentirano

Podaci o prilogu

285-297.

2017.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Održivi razvoj i odgojno-obrazovni sustav Hrvatske

Radeka, Igor

Zadar: Sveučilište u Zadru ; Dječji vrtić Radost, Zadar

978-953-331-154-8

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Pedagogija