Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 930011

Psihosocijalni razvoj od djetinjstva do zrele dobi- Almina životna priča- studija slučaja


(Žički tabor za duhovni rast, Slovenija) Pahljina, Cvijeta
Psihosocijalni razvoj od djetinjstva do zrele dobi- Almina životna priča- studija slučaja // Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 153 (2012), 2; 267-277 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, stručni)


Naslov
Psihosocijalni razvoj od djetinjstva do zrele dobi- Almina životna priča- studija slučaja
(Psychosocial development from childhood to mature age, Alma's life story-case study)

Autori
Pahljina, Cvijeta

Kolaboracija
Žički tabor za duhovni rast, Slovenija

Izvornik
Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu (1330-0059) 153 (2012), 2; 267-277

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, stručni

Ključne riječi
Sociokulturalna teorija, teorija posredovanog iskustva učenja, socijalno učenje, transakcijska analiza, ekološki sustavi, višestruka inteligencija, potreba za smislom
(Sociocultural theory, theory of mediated learning experience, social learning, transaction analysis, ecological systems, multiple intelligence, need for meaning)

Sažetak
U radu je predstavljen psihosocijalni razvoj osobe od djetinjstva do zrele dobi, promatran kroz prizmu sedam različitih teorija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Sociologija, Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Učiteljski fakultet, Zagreb